«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

شاعر تنها

قول دادم که اگر روزی , روزگاری       سهراب

از من شاعر تنها پرسید

عاقبت فهمیدی  خانه دوست کجاست ؟

پاسخش خواهم داد به خدا... ای سهراب
او همان خانه بی کینه و بی رنگ وریاست 
که فقط رهرو عشق میتواند قفل نشکسته آن را 
با دلی سرشار از یکرنگی باز کند
وخدا میداند که من شاعر تنها

عاشق وشیفته ی کوچه باغی هستم که صداقت در آن مثل دریا آبیست
ومن شاعر تنها در پی یافتن این منزل
در غروب تنگ یک روز عجیب
سوی آسمان رفتم

رهگذرها دیدم 
همگی تشنه دیدار خدا

میگذشتند از آن
هفت عرشی که خدا گسترده بود....
سوی معراج برای او شدن...
دوستان دیدند در عرش خدا خانه ها هست آباد
وچه زیبا بودند .......
من خودم دانستم
این همان نفس باز شده سوی خداست
وهمان رهگذری که به لب نوری داشت.... قاصد خوبی ما انسان هاست
وشنیدم که همان کودک معصوم می گفت:
خش خش پاییزان در زیر پا ....عمل و کرده ماست
ودر آن بستر سبز

هر ملک کاری داشت ورمانی در دست
قصه میگفت برای آدم
قصه ای از بر دوست
وهمان خانه که سهراب ستود
وپس از چندی بعد...
باخودش زمزمه کرد خانه دوست کجاست ؟

تلاله

از نگاه یه دوربین عاشق

پ.ن1:

عاشق این پیرمرد دوست داشتنی ام....نگهبان سرای مشیر .....عاشق اون انگشتر هام ...جدی زیر خاکیه ...دفعه دیگه با خودش عکس میگیرم...دوستش دارم....

پ.ن2: 

دیروز سری به بازارهای قدیمی زدم....عالی بود وخوش گذشت.

بی ربط:

آرژانتینم که باخت....محمد هم یک پیام تسلیت برام اس کرد....کلی خندیدیم...

...

آخی محمدم تسلیت میگم....

پرتغال حذف شد عزیز دلم...

قربونت برم گفتم که امسال آرژانتین برنده جام طلاییه....


*****************

پ.ن: اهل فوتبال نیستم...اماطرفدار آرژانتین بودم اون موقع ها....نتیجه ها رو از محمد میپرسم...اما امروز اشکش در اومد....آی ی ی ی ی رونالدو بیچاره....


فراز هایی از نهج البلاغه

 به خطای دیگران شاد مشو که همیشه از تو درستکاری سر نزند.

با بی توجهی به امور پست ، بر ارزش خود بیفزایید .

هر که بر حسدش غالب نشود ، بدنش گور جانش خواهد شد .

گواراترین زندگی را کسی دارد که از آنچه خداوند نصیب او کرده است خرسند باشد .

برترین کارها کاری است که برای خدا باشد .

آنچه دوست نداری درباره ات گفته شود در باره دیگران مگوی .

هر که میانه روی پیشه سازد گرفتار فقر نشود .

هر که می خواهد آبروی خود را نگاه دارد ، باید از جدال بپرهیزد.

در هر روز کار همان روز را انجام ده ، که هر روز را کاری [ ویژه ] است .

خوش رویی احسانی است بی هزینه .

نصیحت کردنت در حضور جمع ، سرکوفت است

نیکوترین پارسائی پنهان داشتن آن است .

پاکدامنی زینت و آرایش بی چیز و درویش است و سپاسگذاری آرایش توانگر

همنشین احمق نباش زیرا کارش ر در نظر تو زینت داده می آراید و دوست دارد تو مانند او باشی.

بپرهیز از دوستی با کسیکه بسیار دروغ می گوید که او مانند سراب است که دور را برای تو نزدیک و نزدیک را دور می گرداند.

برترین توانگری و بی نیازی به دل راه ندادن آرزوهاست.


*****************************************************************

پ .ن1:

تبریک به کسی که نمی دانم از بزرگی اش بگویم یا مردانگی اش، از سخاوتش یا از سکوتش یا از مهربانی اش....

خودمونی بگم بابایی جونم بودنت رو به خودم تبریک میگم...عاشق اون چشماتم که وقتی حرف نبودن یکی از بچه ها میاد پیش ...بارونی میشه....عاشق هر روزم...همون لحظه هایی که باهمیم......اخم کردنت....خندیدنت....

  دوستت دارم....اندازه همه ستاره هـــــــــــــــــــــا....

پ.ن2:

بچه ها این روز عزیز رو به همه تبریک میگم پیشاپیش.........شاد باشید..

روزمرگی 2

 دیشب با خواهر زاده ها  کلی بازی کردم.مار پله...شطرنج...منچ....خیلی فاز داد...فوتبال آرژانتین و یونان رو با محمد تماشا کردم.با اینکه طرفدار آرژانتین بودم همیشه ...اما گفتم یونان تیم منه....کلی با محمد به سر کله هم زدیم ...شرط بستیم ....به باختم یقین کامل داشتم.... آخر سر هم 2-0  یونان باخت....با اینکه خسته بودم اما کلی انرژی مصرف کردم....خوش گذشت...یه گردش علمی هم محمد طلب کار شد که 5شنبه حکم اجرا خواهد شد....

اما جدی خونه ما از ساعت 20:30 رو هوا بود تا 24 ....