«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

یادش بخیر

هنوز عادت بچگیم رو  دارم.اون وقتا وقتی صدای هیلی کوپتر میشنیدم, دیگه مهم نبود برام که نزدیکه یا دور... حتی اگه یه نقطه هم میدیدمش چادر مامان رو برمیداشتم و وسط حیاط با جیغ وداد براش دست تکون میدادم...واااااااای...عجب روزایی بود...

حالا دیگه باشنیدن صداش فقط با نگاه تو آسمون دنبالش میگردم و خیلی دوست دارم عین اون وقتا با موهای باز...وسط حیاط... براش دست تکون بدم.

حیف که بزرگ شدم      



بی ربط:

پیشنهاد میکنم ترانه های گروه رستاک(( همه اقوام من)) رو بشنوید...من عاشقشم...اینم لینکش:

http://www.rastak.ir/videos


تولدم


جام دریا از شراب بوسه خورشید لبریز است،

جنگل شب تا سحر تن شسته در باران،

خیال انگیز !

ما، به قدر جام چشمان خود، از افسون این خمخانه سر مستیم


***************

چه ناگواره وقتی یه طایفه منتظر پسر باشن

   و خدا یه فرشته کوچولو رو هدیه بده    

"بلــــــــــــــــه"