«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

تا حالا دیدید یه نفر با اینکه متنفرید ازش و دوست ندارین ریختش رو ببینید یه کاری میکنه که یه عمر از رفتارتون پشیمون بشید؟؟!!

تا حالا دیدید وقتی یه نفر رو دوس دارید و دیوونه نگاهش هستی محل سگ هم بهت نمیذاره؟؟؟!!!

تا حالا دیدید اونیکه  دائم تا خرخره مشروب میخوره به خاطر اعتقاداتش 3ماه از سال رو لب نمیزنه؟؟؟!!!

تا حالا دیدید یه بنا از طبقه پنجم یه ساختمون نیمه کاره پرت شه پایین و فقط دستش بشکنه؟؟؟!!!

تا حالا دیدید یه دختر پولدار بره یه با پسر فقیر ازدواج کنه؟؟؟!!!

تا حالا دیدید یه گدا سنگین ترین بیمه عمر رو پرداخت کنه؟؟؟!!!

تا حالا دیدید پسر و دختری رو که با هم دوست باشن. عاشق هم باشن  اما....اما حتی یه بار هم همدیگه رو نبوسیده باشن؟؟؟!!!

تا حالا دیدید آسمون بدون ماه چقدر زیبا تره؟؟؟؟

اووووووووووووووووووووووووو.......از اینا من زیاد که نه...اما دیدم.عبرت ها گرفتم وبابت دیدنش تاوان سنگینی پرداختم.ماه رمضان هم گذشت با اینکه اساسی سرویس شدیم اما انگار نه آمد....نه رفت...خودمونیم حیف که گذشت...دلم برای اینجا تنگ شده بود.