«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

هذیان ِ شبانه 23

گاهی اوقات باید همه چیز رو به آب سپرد ... تا آب همه اون خاطرات رو چه بد چه خوب با خود به دریا ببره... همیشه دلم برای عظمت و تنهایی ِ  صخره ای که از دل آب بیرون آمده میسوخت.

اما الان میخوام فک کنم که همه خاطره هایی که داشتم و به اب سپرده شده، همون صخره ای هست که وسط دریا تنهاست ... 

خاطره های من باید راه خودشون رو پیدا کنند و زندگی کنند...میگم زندگی کنند چون دوستشون دارم ...چون فقط میخوام از ذهن و دل من برن...برن تا مایه عذاب نباشن برای اونایی که نمی خوان واقعیتش رو باور کنن...مثل ِ خود من ...

میخوام از همه سدهایی که جلو روم بستم رها بشم...از همه اون نباید ها...نباید هایی که نباید باید میشدند...میخوام زمین و آسمون برام خاص بشه...

شدم فرهاد - فرهادی که مرد و مردانه تیشه بر دوش گرفت - میخوام مرد و مردانه همه سدها رو در هم بشکنم تا جاری بشم...رها بشم...آزاد ....

اومدم اینجا که بیخیال،بی اعتنا به همه وابستگی هایی که سپردم به دریا ...بدون اینکه به اون صخره تنهای وسط دریا فکر کنم ،توی چشمات نگاه کنم و بگم :

" فـــــــرامــــــــــــــــــوش "

نظرات 2 + ارسال نظر
همیار بلاگ اسکای چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:01 http://blogchi.ir

سلام دوست عزیز
آموزش نحوه فعال کردن "آرشیو ماهانه پست ها بصورت لیست کشویی" بر روی سایت قرار گرفت.
همیار بلاگ اسکای

عرفان شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:25 http://dastforosh.blogsky.com

همیشه بهت سر می زنم اما گاهی چیزی برات نمی نویسم مثل این بار که فکر کردم پستت مخاطب خاص داره

ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.