«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

دنبال رد پایی‌ام، از تو در افکار خودم                              

آخر چگونه من شدم اسباب آزار خودم؟

 

دلخوش به این بودم که تو سردی نمی‌کردی ولی           

غافل که من خود بوده ام گرمای بازار خودم

 

 

هر روز من پر می‌شد از این که کجایی با که‌ای؟             

بودی تو مال دیگران ، بودم گرفتار خودم

 

قبلا نبودم این چنین مشتاق دیدارکسی                        

سر در نمی آوردم از افکار و از کار خودم

 

امواج احساسات من می زد به کوه منطقت                    

گفتی که تسلیم منی، اما به اصرار خودم


 پ.ن

ممنونم مرجان خانم...جانا سخن از زبان ما مگو....هیچ مگو....

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.