«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

1.2.3.... دارم جوجه ها رو میشمرم دونه دونه :)

شبِ یلداست .پاییز با همه زیبایی هاش داره تموم میشه ...درختا به خواب میرن تا خودشون رو برای بهاری زیبا اماده کنن...امشب هیچ کدوم از بچه ها خونه ما نیومدن .خب بالاخره طایفه اونطرفی هم حقی دارن ...

تنهاییم. من و مامان و بابا 

من که صبح کارای شرکت زیاد بود و خسته شدم. وقتی هم رسیدم خونه ،واسه خاطر مراسمی که داریم مجبور شدم کزت بشم دکور ِ خونه رو عوض کنم و حیاط رو تا ساعت 6 عصر بشورم.به معنای واقعی تا مغز استخوان یخ زدم ...خلاصه تا الان که دیگه کم کم یلدا میخواد بیاد خونمون گرفتار بودم هنوز هم سالن بهم ریخته س

داشتم میگفتم ..من هستم و بابا و مامان...نه از هندونه شبِ یلدا خبری هست نه از انار و فال حافظ...امسال فک کنم یلدا قهر کنه و خونه ما نیاد ..یعنی دیگه با این حالِ خسته کی حوصله داره میوه بیاره...حالا اگه یکی برات پوست میگرفت یه چیزی ...من که از خیرش گذشتم . تازه بابا سالاد درست کرد...بی تعارف منم تعارف نکردم که بده من درست میکنم...اصلا سالاد با دستای بابا خوردن داره... اونقدر بامزه خیار و گوجه خورد میکنه ... تازه حواسش نبود ازش فیلم گرفتم.خیلی جالب این کاسه سالاد رو گذاشته بود تو بغلش و ...اصلا دیدنی بود...قربونش برم الهی ....

اونقدر خوابم میاد که فک کنم خوندنِ آیه الکرسی به آیه دوم نرسه ..

در آخرین لحضه های پاییز نیت کردم و فال حافظ گرفتم:

من ترک عشق شاهد و ساغر نمیکنم

                                       صد بار توبه کردم و دیگر نمیکنم

                                                                    باغ بهشت و سایه طوبی و قصر حور

                                                                                               با خاک ِ کوی دوست برابر نمیکنم    


میبینی ...من نمیگم

حافظ داره میگه...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.