«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

حال نوشت

دیدی وقتی کار خلافی میکنی که عقلت راضی نیست ...خدا راضی نیست ،خدا هی یه کاری میکنه که یادت بیاد چی بودی ...چـــی شدی !!!

دیدی کسی تا حالا از خودش دلخور باشه و به خودش محل نده !!!

دیدی دلت با همه مهربونی بهت پشت کنه و بگه تو فقط خدا و عقلت رو دوست داری و منو اصلا دوست نداری !!!

دیدی تا حالا یه عالمه علامت سوال و تعجب  تو ذهنت سنگینی کنه و جوابی نداشته باشی بهشون بدی !!!

هی سنگین میشن...سنگین میشن . مثل شاخه اون درخت مجنون که یه عالمه برف روش بود !!! بیچاره تاب نیاورد و شکست و درست کنار من زمین اومد.



نمیدونم بخدا ...گیجم ....هنگم...خنثی 

قلبم سنگینه ...وقتی سنگینه یعنی یه چیزی داره از درون مثل خوره روح و روانم رو میخوره...

خدایــ ـــ ـــ ـــ ـــا ! تو بگو چه غلطی کنم من !!؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.