«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

دلم گرفته رفیق

وارد زندگیت می‌‌شوند
برایِ شب‌هات قصّه
برای قصه‌ها شهرزاد می‌‌شوند
جزئی از لحظه ها
دلیلِ خنده ها
شریکِ بغض‌های تو می‌‌شوند
بعد یک روز صبح
به طرزِ وحشتناکی کشف میکنی‌
که دیگر هیچ جا نیستند
جز در شعر‌های تو
شعر هایی‌ که به طرز غمگینی
هیچکس نمی‌‌خواند ... جز خودت

 

)بیهوده‌ترین انتظاری که از آشنایی‌هایِ عقیم مانده ی امروزه می‌‌توان داشت ، به ثمر رسیدنِ یک رابطه است (

نیکی‌ فیروزکوهی

نظرات 2 + ارسال نظر
سعید مستفیضی یکشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:37 http://neyrizmusic.blogfa.com

با سلام و ادای احترام به شما
سپاسگزارم از ارتباط خوب تان و امیدوارم همواره موفق باشید
بله بنده شیراز تدریس سه تار دارم و در آموزشگاه موسیقی که متعلق به خودمان هست مشغول اموزشم .
آدرس آموزشگاه : بلوار مدرس - روبروی خیابان محراب ( از سمت ولی عصر به گل سرخ بعد از پل غدیر ) درست روبروی خیابان محراب - جنب دفتر اسناد رسمی .
امیدوارم به مسیر شما نزدیک باشه و چنانچه مایل باشید شما را زیارت کنیم .
شاد باشید و سربلند .

ففلکمئننکمئمکندنم دوشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 21:16

برو زیارت ثواب هم داره یه استخونی هم سبک میکنی

دلت خوشه ...خدا رو شکر اسمت هم که تابلو هست کی هستی


برو بی معرفت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.