«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

یه وقتایی یه چیزایی تو زندگیم اتفاق میافته که خودم هم انگشت به دهن میمونم .نه میشه سوالی پرسید و نه میدونی اگه حتی سوالی باشه جوابی قانع کننده داره اصلا !!! 

نمیدونی تا کی ..تا به کجا  ادامه داره ...اصلا نمیدونی ادامه بدی یا ندی !!!

اصلا با اینکه دلت نمیخواد و دوست نداری درگیر شی اما یه کشش...یه نیرو... هی تو رو سوق میده به اون سمت !!! 

انگار هیچ خوفی به دلت نیست...انگار اصلا مهم نیست آشکار شه ...انگار دوست داری آشکار شه...انگار دیگه دوست نداری مغرور باشی ...


نمیدونم ...به قول ِ یه آشنای غریب  گیجم. منگم یه جورایی خنثی




پ.ن: امروز تولد ِ داداش ِ مهربونم هست ...نمیدونم چی بهش کادو بدم...چقدر سخته کادو خریدن واسه مرد :)

اونم برادری که بهترین و عزیزترین فرد زندگیمه 

نظرات 2 + ارسال نظر
anisa_sh@mihanmail.ir سه‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 13:04

Azizam kado kheily mohem nist kafiye be yad ham bashim baraye ham bashim azizam manam tavalod dadashe golam ro tabrik migam I lova you

مرسی آجی جونم
دوستتون دارم

r سه‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 13:16

Salam golam kado mohem nist hi bedim kafiye be yad ham ,baraye ham bashim I love you khahare azizam

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.