«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

درد ِ دل

توی جامعه امروزی ما نجابت و پاکی دیگه خریدار نداره و به قول یه دوست باید انگلیسی زده خودمون رو نشون بدیم و بازی کنیم که خلا وجودمون رو پر کنیم. اما به چه قیمتی ؟؟ به قیمت ببازی گرفتن فرد ساده ای که بازی شیرین طرفش رو عشق ِ افلاطونی میبینه ... من نمیفهمم

درک نمیکنم چرا اینجوری شده....درک نمیکنم که چرا کسی یه فرد رینگ اسپورت و فابریک رو دیگه نمیخواد...حتی دنبالش هم نیست ... این روزا نجابت و پاکی شده یه حرف که فقط بدرد دیوار اتاق متروکه ای میخورده که سالها کسی از اون یاد نکرده و عنکبوت تنهایی جای جای وجودش رخنه کرده و کسی هم حاضر نیست قفل نشکسته این تنهایی عظیم رو بشکنه و عنکبوت زدایی کنه و خود صاحب اصلی باشد...اینه که مجبوری بازی کنی و نجابتت رو توی هزار پستو قایم کنی ...

دلم پر است و خسته ام از مردمی که نامشان عروسکی است

مردمی که لحن پر کلامشان عروسکی است

بی تفاوت از کنار گل عبور میکنند

حتم دارم ایل ما مشامشان عروسکی است 

نظرات 6 + ارسال نظر
امین سه‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:55 http://havayehavva.blogsky.com

نزدیک نشو آقا
شما کلاه خودت را بچسب
من روسری ام را شل بسته ام که
باد بیاید و هر چه باداباد ! ماه در آید و
عریان تر از همیشه
زیر براده های سنگ و صدف و ستاره بخوابم
بلکه بار بگیرم از آب های این همه آزاد
لطفا کنار
کسی به شما نگفته از غلاف چرمی باتوم
بوی بهبود نتراویده تا به حال ؟
چشم
کم کم خفه می شوم آقا
من ریه هایم پر از هوای عفونت است
و
گرده ی زرد گل های بچه های خیابان
و صبوری بیهوده و این کرم ها
که تمام تنم را
تمام تنم را که بگردید هم
چیزی دستگیرتان نمی شود آقا
روی پیشانی گلبول های سفیدم
از نشانی نجات دهنده ای
خبری نیست

رویا زرین

زیبا بود

حاج رضا شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 23:16

سلام عنکبوت

اشتباه متوجه شدی. عنکبوته من نیستم

حاج رضا دوشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 21:47

میفرمودین حاج خانم ....

چی شده باز یادت افتاده بله ما هم هستیم ...من از آدمای بی معرفت و بی مرام خوشم نمیاد

صیزسش چهارشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 21:02

بی معرفت خودتی

کاملا مشهود است کی بی معرفته :)

654654 پنج‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 21:33

تو

حقیقت آدما اون چیزیه که انکارش میکنن...مثال شماست...خدا رو شکر خودت خوب میدونی حقیقت رو

5464564 جمعه 31 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 13:54

خدا رو شکر ...خدا رو شکر
ما که در عرش الهی رو سفیدیم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.