«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

دلتنگی

این روزا دلم پر میکشه تو آسمون ...داره دنبالت میگرده ...

میدونم هستی ...

میدونم تو هم دلتنگ ِ منی ...

وقتی ازت حرف میزنم یه غرور عظیم سراپای وجودم رو فرا میگیره ...

به بودنت تو قلبم بعد از این همه دوری و جدایی می بالم ...به این که هنوز هستی می بالم...

آی ی ی ی ...

کاش اینجا ممنوعه بود ...کاش یه بار دیگه ..فقط یه بار دیگه نگاه پر غرورت رو میدیدم...

این تنها آرزوی منه که فقط یکبار دیگه گرمی دستات رو توی دستم حس کنم...


دلتنگم...دلتنگ ِ بودن ِ تو 

نظرات 1 + ارسال نظر
shaparak یکشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 16:18

نبینم رزگلم دلتنگ باشه دوست دارم همیشه سرحال وخوش باشه .اوکی
خیلی وقتا باید خودتو بسپاری به روزگار انشالله که پر انرژی باشی.اوکی


بله شاپرکم...حتما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.