«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

توی پاییز بیشتر از همیشه انرژی دارم

تو پاییز تا میتونی سر برگ های خشک رو بشکن .اونا که غرور درخت رو شکستن و تو فصلی که بهشون نیاز داشت تنهاش گذاشتن...

 

 

 

پ.ن:
این جمله برام یه خاطره س...خاطره ای شیرین از یه خاطره ماندگار
اون که این جمله رو برای من نوشت نمیدونست خزان خاصیت پاییزه... حالا من همون درختم و اون برگهای اون درخت

 

نظرات 1 + ارسال نظر
shaparak پنج‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:45

[S023:]رزگلم سلام خوبی ما که دیگه تو رو با وقت قبلی هم نمیشه دید. شما عزیزم درختی هستی که همیشه سرسبز وسربلندی هرکی تو رو داشته باشه همیشه جوون میمونه

مرسی عشقم...
میام حتما خونتون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.