«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

برای تو....فقط تو... بخوان


کوچکتر از آن بودی که

دنیا برای آمدنت
بهانه بیاورد
رفتی که
معجزه ی آسمان با شی ؟
همین جا هم می توانستی
در دل چشمانم جا باز کنی
نیازی به این همه بهانه نبود

امروز هم دست از خیالم بر نمی داری؟
مثل اینکه به اوج رسیده روزهای دلتنگی
از دهان تاریخ افتادم چه باشد آدم ها
تنها تقویم گوشه ی دیوار خبر از حال و روزم دارد
بهتر است شروع کنم
از سرآغاز فصلی سرد
به نام خدای روزهای آمده
که نیامدنت را برایم توجیح می کند
و
به نام خدای روزها ی نیامده
که مرا در هر حال بی یاد تو آرام نمی سازد
.........
راستی گفته بودم؟
وقتی به تو فکر می کنم

تازه می فهمم که فکر هم می کنم



عادل دانتیسم



پ.ن :

این روزها عجیب دلم برایت تنگ میشود ....دلتنگ که نه ...دیــــــوانه میشود .

 

نظرات 1 + ارسال نظر
نادم پنج‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:46 http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

رویای مرگ شاید بهانه ایست برای تحمل کابوسی بنام زندگی...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.