«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

شکسته دل

 

 

امروز از اعماق قلبم برای تنهایی وبی کسی دلم گریستم.آنقدر آرام اشک ریختم که حتی نزدیکترین کسان زندگی ام متوجه نشدند. 

خدایا چرا دلی که از همه پاکتر و ساده تر است اینگونه مورد خشم و غضب دیگران قرار می گیرد...دل من یک دل دریایی است؛دریایی پرتلاطم که طول امواجش آسمان را می شکافد وباز همانند پاک باران قطره قطره به دریا می پیوندد... 

دلم برای دل دریایی ام می سوزد؛ چه بگویم؟؟ بگذار این غم سنگین در دلم رخنه کند تا امواجش بیشتر قلب آسمان را بشکافد وآسوده گردد...آسوده از هر درد و غمی.... 

دوست دارم تمام قطره های باران همانند سیلی سهمگین مرا به عمق خود فرو برند وحتی سادگی چشمها  مرا امیدوار به بازگشت نکند... 

خدایا بگذار که قلب شکسته ام فقط دعا کند...دعا کند که هر چه زودتر به تو بپیوندد وتو او را تسکین دهی و من آرامش بگیرم... 

خدایا  ای تسکین قلب شکسته ام  مرا به بی نهایت عشق برسان.... 

نظرات 3 + ارسال نظر
غریبه آشنا دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 23:16 http://vesaleyar.royablog.ir

سلام
ممنون که اومدید به وصال یار.
راستش من نویسنده نیستم. اونقدرها هم دست به قلم ندارم. اینم که دیدید یه جرقه ای بود توی روز عرفه که واقعا ذهنم را آشفته کرده بود. که بعد از یکی دو روز کلنجار با خودم فی البداهه شروع به تایپش کردم. شاید هم باید بگم یه لطف از سمت خود آقا برای درک بهتر کربلا
مطلبتون قشنگ بود. بهتر بگم یک نیایش زیبا.
موفق باشید
در پناه امام زمان

سلام
منم نویسنده خوبی نیستم اما بعضی مواقع یه چیزایی مینوسم که خودم هم باور نمی کنم.مطلب شما به مراتب خیلی بهتر از منه...
آرزومند آرزوهایتان
تلاله

فرزاد سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 23:42 http://delshodehgan.blogsky.com

آنان که علی خدای خود می دانند
کفرش به کنار عجب خدایی دارند

بهنام(بیکار بودم امدم وبلاگ زدم) چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:50 http://baran3.blogsky.com

نام علی عدالت
راه علی سعادت
عشق علی شهادت
ذکر علی عبادت
عید علی مبارک
--------------------------------
ممنون از لطفتون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.