«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

17 روز مسافرت حسابی حالم رو جا آورد . به نظر خودم هیچ تغییری در زندگیم ایجاد نشد .بر خلاف مخالفت های من، به مشهد رفتیم و قرار 2 روزه ما شد 5 روز ...چه زجری بود برای من . به هر حال گذشت ...از مشهد و گرگان و ساری و رشت و تهران و اصفهان و قم و شهرکرد و یاسوج به شهر خودمون رسیدیم ...وای که هیچ جایی شیراز خودمون نمیشه ...یه بهشت ِ زمینیه که زندگی در اون بیشتر شبیه رویا هاست...خدایی تو هیچ شهری بوی بهار رو حس نکردم جز شیراز ...همه شهر پر شده از بوی بهار نارنج...آدم مست میشه...

منتظر اردیبهشتم...ماهی که شیراز زیباترین فصل برای گردش و تفریح میشه...خیلی برنامه دارم ...اما پایه ندارم

کیست که مرا یاری دهد ؟؟؟

نظرات 3 + ارسال نظر
ز ه ز ه پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 16:14

خوش به حالت چقدر دلم خاست بیام شیراز
باز حالا مسافرتتو رفتی ما که از جامون تکون نخوردیم
تو شهر ما اصلا بوی بهار نمیاد انگاری ننه سرما تازه یادش اومده سردش بشه

سلام جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:43

بیا و شفاف سازی کن عاشق کی هستی؟
والا به خدا
این اتش زیر خاکسر ت کیه ؟

سلام
هیچ کسی نیست...گفتم که از کسی عقب نمونم

حمید یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 17:47 http://rahe-sabz.blogfa.com

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.