«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

2 سال دوری سخته...

امروز میرم و از بانک چیزی رو میگیرم که 2 ساله از دوریش در عذابم.خیلی بی تابم  برای دیدن...

دیگه از این غلطا نمیکنم که بخوام از خودم دورش کنم...



پ.ن:

بعضی وقتا از آدم های اطرافم متعجب میشم که چرا اینقدر خود رای هستن!!!!

باور هام برام مهمه...باورهای دیگران هم قابل احترام هستن...اما هیچ کس نمیتونه منو مجبور کنه که بر خلاف باور هام عمل کنم...

یه کلام ختم کلام : اگه نمیتونید منو تحمل کنید تنهام بگذارید...

نظرات 2 + ارسال نظر
شکیبا یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 13:32 http://shakiba1.blogsky.com/

سلام

خوب کردی پولتو از بانک برداشتی
جای پول توی بانک نیست
منم همین هفته گذشته همه پولامو برداشتم و گذاشتمشون زیر متکام!

سلام
عالیه ...من طلا هام رو گرفتم و گذاشتم تو سردخونه یخچالمون

حسین سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:27

سلام
آره واقعاً

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.