«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

عیـــــــــــــــــدانه

 

 

بوی باران بوی سبزه بوی خاک
شاخه های شسته باران خورده پاک
آسمان آبی و ابر سپید
برگهای سبز بید
عطر نرگس رقص باد
نغمه شوق پرستوهای شاد
نرم نرمک میرسد اینک بهار
خوش به حال روزگار

خــــــــــــــــــــــزان هشتـــــــــاد وهشت

باز هم مثل همیشه یه سال با تمام خوبی ها وبدی هاش خزان میشه وتو صندوقچه قلبش ما میشم یه خاطره فراموش نشدنی...چه خوب چه بد اما زود گذشت خیلی زود... شمارش معکوس شروع شده و چهارشنبه آخر سال هم نزدیک ...بزرگترا بچه میشن و فارغ از تمام دغدغه های زندگیشون یه شب رو  باکودک درونشون زندگی میکنن....

این روزای آخر سال خیلی دلم گرفته بیشتر از خودم . از احساسی که دارم .دوست دارم خدا فرمان ...بده.اما زود پشیمون میشم .عین بچه ها به التماس میافتم که اجازه بده بچه داداش مهدی رو ببینم بعد...یه چیز دیگه هم هست .دوست دارم یکی رو ببینم بعد فرمانبردار باشم.

توهم زدم. کارام زیاده...حسابداریم مشکل داره...تنهایی خسته میشم و عین جنازه میرسم خونه...دلم نمی یاد مامان رو تنها بزارم با اینکه خسته ام اما کنارشم تا آروم بخوابه. بعد میرم تو اتاقم وخودم رو سرگرم میکنم.سعی میکنم به هیچ چیز فکر نکنم اما فقط سعی میکنم.دیروز عین دیوانه ها زد به سرم دکور اتاقم رو تغییر بدم ....خیلی خسته شدم. اما فقط یه کم عوض شد.

منتظر بودم . انگار انتظار من تمامی نداره...

راستی چرا وقتی یه نفر رو دوست داری خدا دوست داره اذیتت کنه؟؟؟!!! همه چیز رو جوری کنار هم میزاره که فک کنی واقعا تنهایی و دوست نداره... نمی دونم .موندم معطل...

صبح که از خواب بیدار شدم پشت پنجره اتاقم یه گربه خاکستری خوابیده بود .سرش رو دستاش گذاشته بود عین یه بچه ...خواستم ازش عکس بگیرم اما دلم نیومد بیدارش کنم...

به هر حال امید دارم همه شما دوستای مهربونم که منو لایق میدونید وبهم سر میزنید سال پر بار وبرکتی رو در پیش رو داشته باشید.سال برآورده شدن همه آرزوهاتون باشه و خوشبخت تر از همیشه زندگی کنید در کنار عزیزانی که دوستشون دارید....

وقتی یا مقلب القلوب رو می خونید ...برای خوشبختی من و زندگیم هم دعا کنید تا به بی نهایت برسیم.

هر روزتان نوروز

"تلاله"

بهار زودرس

رویایی بیاد ماندنی  

              

             

                      

عشق یا ؟؟؟؟؟؟

می‌گویند اسکیموهابه خاطر شرایط خاص زندگی‌شان در برف و یخبندان، بیش از60 کلمه برای توصیف انواع برف دارند. شرایط برف و یخبندان در آنجا آن‌قدر شدید و متعدد است که برای آنها کلمات زیادی نیاز است تا مفهوم و خصوصیات هر برفی را توضیح دهند. زبان ما هم به همین صورت، سعی کرده است معانی زیادی برای کلمه عشق و توصیف آن به وجود آورد؛ زیرا عشق نیز یکی از مهم‌ترین اجزای تشکیل دهنده زندگی ماست. اغلب در کتاب‌ها، داستان‌های رمانتیک و عشقی، مقاله‌ها، شعرها وترانه‌ها، معنا و مفهوم عشق از دیدگاه خاصی بیان می‌شود.

شیفتگی در عشق

وقتی ما به این صورت -حالت شیفتگی- عاشق می‌شوید، زندگی برایتان پر از شادی، امید و رضایت‌مندی است. همه چیز برای شما رویایی و درخشان است. محبوب‌تان هیچ نقصی ندارد و یک انسان کامل است و فکر می‌کنید که می‌توانید با هم و برای همیشه با شادی و خوشحالی زندگی کنید. شما چنان دلباخته می‌شوید که نسبت به تمام مسایل اطراف‌تان بی‌توجه هستید. اما باید بدانید شیفتگی دوام ندارد و خیلی طول نمی‌کشد. بسیاری از ما، سال‌ها، بدون داشتن فهم و درک درست، از اینکه، شیفتگی، عشق واقعی نیست، آن را نگه داشته و ادامه می‌دهیم.

عشق مشروط

در این مرحله ما معنای واقعی عشق را تعریف کرده‌ایم و برای اینکه عشق به دیگران بدهیم و یا از آنها بگیریم، شرط و شروط می‌گذاریم. مثلا می‌گوییم: «اگر این کار را بکنی، یا این رفتار را داشته باشی و یا توقعات مرا برآورده کنی، من هم تو را دوست خواهم داشت.»البته همه ما موظفیم دیگران را بدون قید و شرط وبه صورت انسان دوستانه دوست بداریم  اما روانه داشتن عشق ما معمولا با شروطی همراه است. اکثر ما ابراز محبت‌مان به دیگران به این صورت است، به خصوص برای کودکان.گفتن کلمات عاطفی همراه با احساسات واقعی یک شاخص خوب برای نشان دادن سلامت هیجانی افراد است که همه ما، چه مرد، زن و یا کودک به آن نیاز داریم.

بروز احساسات در عشق

بعضی از ما نمی‌توانیم احساسات عاشقانه خود را نسبت به دیگران ابراز کنیم و نمی‌توانیم دوست داشتن‌مان را نشان دهیم. احساساتمان را اینگونه نشان دهیم

1)داشتن روابط صمیمانه و نزدیک با دیگران

2) گفتن جمله «دوستت دارم» به کسانی که دوستشون داریم


برگرفته از سایت  salamat sara 


پ.ن 1:

ما آدما بیشتر عادت رو با عشق اشتباه می گیریم. در صورتی که به نظر من دوست داشتن با عاشق بودن زمین تا آسمون متفاوته...دوست داشتن مقدس تره ...ومن عاشق دوست داشتنم....دوست ندارم تو زندگی عاطفیم از این شاخه به اون شاخه برم. می خوام خونه عشق رو یه جا بسازم... ثابت ومحکم که هیچ زیبایی خیره کننده ای اونو متزلزل نکنه...می خوام زندگی کنم...عاشقانه....نه یک طرفه نه مشروط...نه مثل تو قصه ها ...مثل رویای خودم...بی ریا باشه

نمی خوام عادت کنم...می خوام دوست داشتن تو رگهام جاری باشه تا همیشه....عشق آدما رو از هم متنفر میکنه...سبب انتقام میشه....اما عاشقانه دوست داشتن زندگیه برای من...

دوست داشتن برای من...برای کسانی که دوستشون دارم بی مرز وبی انتهاست...

من تا بی نهایت عاشقم

پ .ن 2:

امروز بهترین روز زندگیمه...به خاطرش تو قلبم یه جشن بزرگ گرفتم همه دعوت هستن...

1 سال با بهترین خاطرات شیرین گذشت...هر چند که مسافت دل آدما رو از هم دور میکنه ...اما وقتی عاشقانه دوست بداری فاصله ها بی معنا میشن....این ماییم که بی انتهاییم...