«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

روزمرگی

سکوت رو خیلی دوست دارم.چون خشمم رو خاموش میکنه .دلتنگی هام رو دور میکنه ...

خیلی سخته تو دلت غوغا باشه و تو در ظاهر آروم باشی ...

دیروز بابا شوخیش گرفته بود و اذیت مامان میکرد. مامان هم که طاقت شنیدن نداشت .این بود که بحث پیش می آمد . من نمیدونم مامان چرا بابا رو بعد از 40 سال زندگی نشناخته و جدی میگیره حرفاش رو ...بد نیستا ...اما بابا وقتی شوخی میکنه چشماش می خنده...واین خنده یعنی اینکه همه چیز آرومه ...

دیروز با اینکه خیلی عصبانی بودم - خیلی الکی و مسخره - اما آرام بودم.آرام ِ آرام  




پ.ن: گل مژه رو اصلا دوست ندارم.اصلا...اما همه میگن به چشمای من میاد




نظرات 3 + ارسال نظر
ابوسفیان پنج‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 00:15

دروغ میگن

درود بی معرفت
اینو که میدونم
اولا یاد بگیر سلام کن. باز یادت رفت درود بفرستی
دوما باز چی شده یاد فقیر فقرا کردی ...باز زدین به تیپ و تار هم که یادت افتاده دوستانی هم هستند مجازی
سوما...معرفت داشته باش و به خاطر تبریک تولدت تشکر کن
چهارما چشمام خیلی هم بهش گل مژه میاد...اونا بی دلیل نمیگن
پنجم دیگه نداره

سرباز سادیسمی چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 15:07 http://sadiism.blogfa.com

سلام
خوشحال شدم دیدم از 88 تا الان هنوز تعطیل نشده وبلاگ و مینویسی

درود. ممنونم .اینجا برام خیلی مهمه

محمود جمعه 29 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 17:12 http://kafshha-ye-khaki.blogfa.com

گل مژه؟ هان ؟
یه بار یه آرایشگر زن به من گفت چقدر مژه هات قشنگه، یک هفته خواب نرفتم

+ آروم خوبه. آروم....هی ! راستی ! میگم عیدت مبارک ! این حرفا رو ول کن، بعد از یک ماه یه تبریک سال نو هم بچسبونم ادامه کامنتم.

خوب شد دیگه چشمام

آرایشگر ِ زن ؟!!!! چشماش در بیات :)

ممنونم. بر شما هم مبارک این سال نو

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.