«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

اگه دوست داشتی ....

میخوام برم از اینجا   

شاید اسمش فرار باشه ...فرار از تو ...از مهر و محبت تویی که هیچ وقت نفهمیدی ...

اگه تحوله باید همه چیز متحول بشه 

میخوام دور شم از این حس های مسموم لعنتی...هنوز نمیدونم کجا

ولی هرکسی خواست منو دنبال کنه پیغام یا ایمیل بگذاره تا آدرس جدید رو براش بفرستم ...هر چند خیلی وقته اینجا متروکه شده...

گفتم که نگین بی معرفت بود و نگفت و رفت به درک 

نظرات 1 + ارسال نظر
عرفان سه‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:26

سلام درسته که مدتهاست که نه تنها به شما که به خیلی دیگه از دوستام سر نزدم اما دلم نمی خواد به راحتی از دستتون بدم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.