«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

مهربانم

خدای مهربانم 

منم ,باز هم من آمدم تا از رازهای سر به مهر قلبم برایت بسرایم 

می دانم که می توانی قلبم را آرام ببخشی... 

پس آرامش عطایم کن تا آسوده خاطر زندگی ام را از سر بگیرم...

نظرات 5 + ارسال نظر
ساقی جیغ !!! چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:54 http://aroomjighbezan.blogsky.com

بهترین دوست آدم خداست .
فقط با اون میشه اینقدر راحت حرف زد ..
حرف دل ..
از هر جایی .. از هر کسی .........
.
.
.آرامش .... بهترین و کمیاب ترین چیزی که میشه از خدا خواست !!!

دینا سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 17:49

اگرمیخوای به آرامش برسی همیشه اینوبگو
الابه ذکرالله تطمئن القلوب

فرزاد سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 19:34 http://delshodehgan.blogsky.com

سلام
درباره رزگل که تو این قسمت می نویسم
صد در صد خوشبخت میشه نه از نظر ما بلکه پیش خودش
کسی که آرزوهاشو دوست داره و عقایدش و می پرسته شک نکنید به اونها می رسه و از طرف اونها جواب متقابل می گیره
اما یه بحثی هسا که عاشق و معشوق واقعی به هم نمی رسند ولی ربطی به این بحث نداشت چون خوشبختی در هر شرایطی ممکنه

موفق باشید

غریبه آشنا جمعه 15 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:33 http://vesaleyar.myfablog.ir/

سلام.
شاه چراغ. برادر امام رضا. سال ۸۱ اومدم زیارت حرم شریفشون. ازشون یه چیزی خواستم. قبل از این که از حرم بیرون برم برآورده کردند. اونجا هم حس کردم توی حرم امام رضا هستم. اگر اهل شیرازید به وجود شاه چراغ در شهرتون بنازید.
وبلاگتون اسم زیبا و قشنگی داره. حیفه اسمش رو عوض کنید. اسمش امید میدهد که من هم به او که با من است خواهم رسید.
با همین اسم در لینک دوستان وبلاگتون را ثبت می کنم.

راستی اون هست. منم که حضور ندارم

در پناه امام زمان

غریبه آشنا شنبه 16 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 00:38 http://vesaleyar.royablog.ir

سلام
شهادت امام باقر را تسلیت عرض می کنم
وصال یار به روز شد
در پناه امام زمان

سلام
حرم رفتم براتون دعا میکنم شما هم برا من دعا کنید
منم شهادت این عزیز رو به شما تسلیت میگم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.