«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

ولایت عشق

عید بود وعجب عید مبارکی                     

ولایت علی در سرزمین عشق 

وبرای من با شکوه ترین روز در سال بود که هم غم به همراه داشت هم شادی ...

 

شادی :شادی عزیزانم بود و این من بودم که شادی وصف نشدنی  چشمان عزیزترین فرد  زندگی ام را نظاره گر بودم...  

غم :مال من بود چرا که با رفتن او  این من بودم که تنها شدم. 

 

برای ما ایرانی ها هر روزی که شاد باشیم عید است. 

عید ولایت حق علیه باطل بر شما مبارک 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
غریبه آشنا جمعه 29 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 23:56 http://vesaleyar.royablog.ir

سلام
عیدتون مبارک. انشالله که همیشه شاد باشید.
.............................................................
ما که رنگ وصال رو محرمی کردیم

از داغ حسین اشک نم نم داریم
در خانه دل تا به ابد غم داریم
پیراهن و شال مشکی آماده کنید
ده روز دگر تا به محرم داریم

فرزاد شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 00:03 http://delshodehgan.blogsky.com

سلام
آسمان تو چه رنگ است امروز؟
افتابی ست هوا
یا گرفته است هنوز
من در این گوشه که از دنیا بیرون است
آسمانی به سرم نیست
از بهاران خبرم نیست
آنچه می بینم دیوار است

امیدوارم هزار شب به زیبایی یلدا رو داشته باشید


موفق باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.