«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

آرامش خاطر

امروز بر خلاف روزهای گذشته خوشحالم...به راستی خداوند متعال چه زیبا می تواند شادی را به قلبمان هدیه کند با چیزی ساده که حتی فکرش را نمی کردم  شادی را به قلبم هدیه کرد که هنوز بعد از چند روز شیرینی آن از ذهن و روحم پاک نمی شود  ...

چند روز پیش پسر خواهرم کتاب فارسی  خودش را به من داد تا ازش درس  بپرسم . من کتاب را برگ زدم چیزی را که در آن دیدم  می نویسم شاید آرامشی باشد برای آنان که غمگینند...

باز باران

با ترانه

با گهرهای  فراوان

می خورد بر بام خانه

یادم آرد روز باران

گردش یک روز دیرین

 خوب وشیرین

توی جنگلهای زیبا

کودکی ده ساله بودم

نرو و نازک

چست وچابک

با دو پای کودکانه

می دویدم همچو آهو

می پریدم از سر جو

دور می گشتم زخانه

میشنیدم از پرنده

از لب باد وزنده

داستانهای نهانی

راز های زندگانی

برق چون شمشیر بران

پاره می کرد ابر ها را

تندر دیوانه غران

مشت میزد ابرها را

جنگل از باد گریزان

چرخ میزد همچو دریا

دانه های گرد باران

پهن می گشتند هر جا

سبزه در زیر درختان

رفته رفته گشت دریا

توی این دریای جوشان

جنگل وارونه پیدا

بس گوارا بود باران

به ! چه زیبا بود باران

می شنیدم اندر این گوهر فشانی

رازهای جاودانی

پند های آسمانی

بشنو از من کودک من

پیش چشم مرد فردا

زندگانی خوا ه تیره خواه روشن

هست زیبا

هست زیبا

هست زیبا

نظرات 5 + ارسال نظر
دینا دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1387 ساعت 17:18

سلام دوستم
منم وقتی اینوخوندم یادسال سوم خودم افتادم
یادش بخیر

































































































شاپرک سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1387 ساعت 21:12 http://987654.blogsky.com/

سلام
وبلاگ خوبی دارید من اولین بار بود اینجا می اومدم
به منهم سر بزنید
خوشحال میشم
موفق باشید

مرسی عزیزم
خوشحالم کردی

فرزاد پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1387 ساعت 21:52 http://delshodehgan.blogsky.com

سلام دوست عزیز
ببخشید به خاطر امتحانا نبودم
به به با شمایل جدید می نویسید
وای ...
باز باران با ترانه...
چه خوبه که آدم کودکه درونشو تا آخر حفظ کنه خیلی جالب و غافلگیر کننده بود
اصلا انتظار اینو نداشتم

موفق باشید

سلام
خواهش میکنم , منم به خاطر یک سری مسائل کاری مدتی نبودم
ما آدما گاهی وقتا لازمه که سری هم به کودکی مون بزنیم تا بیاد بیاریم کجا بودیم به کجا رسیدیم
ممنون از حضور سبزتان

انجمن تخصصی الکترونیک ایران یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:36 http://www.electronix.ir

سلام.
وبلاگتون رو دیدیم. نسبتا خوب بود.
از سایت ما هم در صورت تمایل بازدید کنید.

با سپاس
انجمن متخصصان الکترونیک ایران

فرزاد دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 18:05 http://delshodehgan.blogsky.com

سلام
دوست عزیز حتما این کارو انجام می دم
خیلی خوشحالم که سراغ من اومدید و به عنوان یه محرم قبول کردید

موفق باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.