«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

امروز تولدمه....

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar20.sub.ir 

امروز روز تولدم بود دوست دارم بدانم همه آدمها هم مثل من هر چقدر بزرگتر می شوند نسبت به خیلی چیزها احساساتشان کم می شود. من که اینطور شدم اصلا از بدنیا آمدنم ...از زنده بودنم ...از بزرگ شدنم...نه خوشحال شدم نه ناراحت...

بر خلاف سالهای گذشته  آسمان هم تشنه باریدن نبود...امسال روز تولدم را در قلبم جشن نگرفتم وتنها کسی که برایش اهمیت نداشت خودم بودم هر سال همه مردم را ساده وصمیمی می پنداشتم شاید به خاطر پاکی باران بود...

امروز نه دلم برای خودم سوخت ...نه برای دلم... انگار آنچنان مهم نبود...مهم نبود شکوفه های صورتی رنگ بادام را ببینم یا نه...مهم نبود گل نرگس هنوز هم در مقابل سردی هوا شاداب است یا نه...مهم نبود که باران ببارد یا نه ...مهم نبود تفکرات مردم در مورد زندگی چیست .... اینها هیچکدام مهم نبودند...

کاش باران می بارید...وتمام خاطراتم را از قلبم پاک می کرد وبه زمین این خاک تشنه هدیه میداد اصلا شاید رویا هایم آنجا سبز می شدند ...بزرگ می شدند...بار می دادند... افسوس باران را هم دریغ کرد...

میدانید تمامی این کلمات یک رویاست رویایی که قلم می نویسد....  

تولدم مبارک خودم باشه

نظرات 4 + ارسال نظر
شیرین سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:36 http://tanhaeehayam.blosky.com

تولدت مبارک عزیزم

مرسی گلم

فرزاد سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:08 http://delshodehgan.blogsky.com

سلام دوست گرامی

با هفت تا آسمون پر از گل های یاس و میخک

با صد تا دریا پر عشق و اشتیاق و پولک

یه قلب عاشق با یه حس بیقرارو کوچک

فقط میخواد بهت بگه عزیزم تولدت مبارک

این شعر سهرابو هم خیلی دوست دارم
به سراغ من اگر می آیید
پشت هیچستانم
پشت هیچستان جایی است
پشت هیچستان رگ های هوا پر قاصدهایی است
که خبر می آرند از گل واشده دورترین بوته خاک
روی شنها هم نقشهای سم اسبان سواران ظریفی است که صبح
به سرتپه معراج شقایق رفتند
پشت هیچستان چتر خواهش باز است
تا نسیم عطشی در بن برگی بدود
زنگ باران به صدا می آید
آدم اینجا تنهاست
و در این تنهایی سایه نارونی تا ابدیت جاری است
به سراغ من اگرمی آیید
نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من

موفق باشید

سلام
ممنونم هم از شعرت هم از تبریکت
منم عاشق این شعر سهرابم
ممنونم
بازم ممنون ...
بازم ممنون....

دینا سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 17:23

سلام خواهرجون
ازاینکه چیزی نداشتم تاارزش همه کارهایی راکه برام انجام دادی
جبران کنه فقط میگم به خاطرداشته باش که هیچ چیزنمیتونه و
حتی قدرتشونداره که رابطه بین ماراازبین ببره مگراینکه خودمون بخوایم .
تولدت به اندازه همه دنیا مبارک
ازعکس زیبایی که استفاده کردی ممنون کلی ذوقش کردم.

سلام عزیزم
ممنون از هدیه باارزشت برام خیلی عزیزه
وبلاگ من متعلق به دینای عزیزمه
الهی خاله قربونش بره....

parisa دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:18

salam
emruz tavalode manam hast
man emsal nemidunam chera mese har sal nabudam
hichiyo sathi nemibinam
be hame chi amig nega mikonam
ba har tabriki nemidunam chera bogzam terekid
yejuri bud emsal
akhe emsal aval sale ba eshgam ba hamim...tavalodet mobarak aziz...tavalode manam mobarak

سلام عزیزم
تولد ما آدما , شروع یک سال جدید, یک بهار جدید از زندگیمونه ,
چرا شاد نباشی ...چرا بغضت بشکنه ... چرا با همدم تنهایی هات باشی و بازم برات یه جوری باشه...
البته همه ما وقتی شادیم وقتی راهی بزرگتری رو پیدا نمی کنیم که بخندیم و خوشحالیمونو نشون بدیم فقط گریه می کنیم و به نظر من این بهترین راهه...
برات آرزوی خوشبختی دارم
برای من دوستانی مثل شما داشتن اوج شادی وخوشحالیه...
بازم به من سر بزن
تولدت مبببببببببببببببببببببببببببببببببببببارک شیرینم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.