«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

سپاس ( تقدیم به اوکه مرا دوست نداشت )

اگر در کهکشانی دور  

دلی؛ یک لحظه در صد سال  

                                   یاد من کند؛ بی شک 

دل من ؛در تمام لحظه های عمر 

به یادش می تپد پرشور... 

من اینک؛در دل این کهکشان نور 

                              این منظومه های مهر 

این خورشیدهای بوسه ولبخند 

                              این رخسارهای شاد 

شکوه لطف تان را ؛ با کدامین عمر صد ها ساله  

                                 پاسخ می توانم داد ؟  

************* 

    صفای مهرتان را با سرا پای وجودم  

                               با تمام تار و پودم...  

                                              می پذیرم؛ می برم با خویش... 

      مرا تا جاودان سر مست خواهد کرد  

                                                   بیش از پیش... 

صفای مهرتان ؛ همواره بر من می فشاند نور 

                                          اگر از جان من ؛یک ذره ماند در جهان 

                                                          در کهکشانی دور.....    

 

                                « فریدون مشیری‌»        

 

نظرات 6 + ارسال نظر
دینا پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:49

سلام
واقعاخوشا به نفس فریدون که زیبامیخواندسروددلتنگیش را.
خیلی زیبابودتابحال نشنیده بودم 2بارخواندمش ولذت بردم
بازهم این گونه چیزهارادروبلاگت جابده که جلوه ی نوشته ها
رابیشترمیکنه .

فرزاد پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 19:16 http://delshodehgan.blogsky.com

سلام
این شعر فریدون فوق العادس
قبلا تو وبلاگم گذاشته بودمش ولی مث شما کامل نبود

موفق باشید

سلام
هنوزم کامل نیست
ولی خیلی دوستش دارم
ممنون

مهدی=-=-دفتر عشق پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 20:47 http://www.daftareshghe.blogsky.com/

سلام دوست عزیز[قلب][گل][گل]

دفتر عشق به روز شد[قلب]

منتظر حضور گرم شما هستم[گل][گل]

موفق باشی[قلب]

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

از تو گذشتم ، تا به عشق برسم !
از عشق نگذشتم ، تا به قلبت برسم!
تو را در میان آغوش خویش فشردم تا به احساسم برسم!
از احساس خود گذشتم ، تا احساس تو را حس کنم!

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

غریبه آشنا جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 23:29 http://vesaleyar.royablog.ir

سلام
این جمعه هم گذشت و نامه هامان به خط کوفی بود. آقا مرا ببخش که جسارت می کنم. اما عزیز فاطمه ممنون نیامدی

تولدتون مبارک. البته با یه کم تاخیر
می دونید آدم فقط یه جور می تونه از روز تولدش لذت ببره
می دونید چطوری؟
وایسه جلوی خداش بهش بگه خداجون ممنون که اجازه دادی یه سال دیگه توی دنیات بمونم و از نعمتات استفاده کنم و عبادت و شکر تو رو به جا بیارم.
خدا ممنون که هوام روداری
این جوری آدم می دونه که
ز کجا آمده ام آمدنم بهر چه بود
به کجا می روم آخر بنمایید وطنم

اما من این گل های قشنگ رو روی پستتون که می بینم حس می کنم که قلبا از تولدتون خوشحال شدید.
در پناه امام زمان

سلام امید دارم خوب و موفق باشید
ممنونم از تبریکتون
خدا را در همه حال دوست دارم وبه یادش هستم
تشکر

ساقی جیغ !!! دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:21 http://aroomjighbezan.blogsky.com

این قسمت اول شعر خیلی زیباست .... همه ی شعرای فرید.ون عالین ....
موفق باشی تلاله جان ...

الهام جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:45 http://shamevojood.blogsky.com/

سلام همشهری
خوبی ببخشید که این چند روز نتونستم سری بزنم.تولدتتتتتتتتتتتتتتت هم مبارک انشالله که ۱۲۰ سال عمر کنی.باز هم ببخشید که دیر تبریک گفتم.ولی همیشه می گن دیر اید بهتر از ان است که هرگز نیاید.
مطلب خیلی جالب بود.نوشته های مشیری همیشه محشر به پا می کنه.
موفق باشی.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.