«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

مشرق خیال

 

 

....من روز خویش را  

با آفتاب روی تو  

کز مشرق خیال دمیده است  

 آغاز می کنم. 

 

من با تو می نویسم و می خوانم 

من با تو راه می روم و حرف می زنم  

وز شوق این محال : 

                      - که دستم به دست توست - 

من جای راه رفتن... 

                        پرواز می کنم ! 

 آن لحظه ها که مات                                          

در انزوای خویش 

یا در میان جمع  

خاموش می نشینم : 

موسیقی نگاه تورا گوش می کنم . 

                   گاهی میان مردم..در ازدحام شهر 

                             غیر از تو هر چه هست فراموش می کنم.... 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.