«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

خاطره

روز ۲۲ بهمن برای خواهر زاده هایم روز باشکوهی بود چرا که مهربانترین خاله دنیا که من باشم  

از روز قبل براشون تدارک رفتن داده بودم اولش از کاری که براشون انجام دادم زیاد خوشحال نبودن یا بودن و به روی خودشون نمی آوردن.... 

یه عالمه بادکنک خریدم و براشون با هیدرژن پر کردم روشون هم شعار  مخصوص نوشتم و به دستشون دادم... 

وقتی رسیدیم محل تجمع خیلی شلوغ بود من و بچه ها هیچ وقت فکر نمی کردیم  ابتکارمون اینقدر مورد توجه خبرنگارها و عکاسا قرار بگیره... 

خلاصه همه دوش به دوش هم راهپیمایی کردیم انگار یه ورزش همگانی... 

بچه ها که کلی ذوق کردن که این همه ازشون عکس گرفتن ...منم از خوشحالی اونا خوشحال بودم که تونستم برای شادی وصف نشدنی چشماشون قدمی بردارم 

 

روز ۲۲ بهمن خاطره خوبی برای بچه ها  به همراه داشت و من این خوبی را از ته قلبم توی چشماشون حس میکردم ....

نظرات 4 + ارسال نظر
فرزاد یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 13:24 http://delshodehgan.blogsky.com

سلام دوست عزیز

این حرفا چیه دشمنتون شرمنده
این یکی دو هفته ای که گذشت خیلی کار داشتم فقط میومدم آپ می کردم به دوستان سر نمی زدم
ولی اگه خدا بخواد باز می خوام رو وبلاگ وقت بذارم

موفق باشید

غریبه آشنا دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 22:26 http://vesaleyar.royablog.ir

سلام
پس شما هم راهپیمایی رفته بودید.
میگم چقدر خوبه ها ...
اینکه ما کشورمون رو دوست داریم
دریغ است ایران که ویران شود
کنام پلنگان و شیران شود.
اربعین سالار شهیدان امام حسین رو به شما تسلیت عرض می کنم
موفق باشید
در پناه امام زمان

سینا سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:17

سلام.

سلام
همینم خودش خیلی خوبه...
بهتر از سکوته....

دلشیکسسسسسسسته پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 15:51 http://gulay.blogfa.ir

سلام بر مدیر محترم وب سایت ...
راستش خیلی باحال بود هم باحال هم با مزه و آموزنده ..
آقا من وب سایتتونو لینک کردم رنک من هم ۳ هستش در صورت امکان به وب سایت من یه سری بزنید و منو با عنوان : ورود به شرط بلوغ و هر عنوان دیگری که مایلید لینک کنید و خبرم کنید منتظرم داداشی ...

سلام بر صداقت بی کم و کاست شما
من شما رو با همون اسم داداشی لینک کردم
حتما بهتون سر میزنم منتها الان خیلی سرم شلوغه از صبح تا الان هم سر کار بودم وهستم فقط خدا این آمار آخر ماه رو از من بگیره یا منو از اون بگیره که همیشه بچه ها منو تنها می زارن...
فکر می کنم تا 9 شب گیر باشم
فعلا داداشی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.