«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

خاطرات عید

سال۸۸ شروع شد و برای من آمدنش هم شیرین بود هم غمگین...لحظه تحویل سال مثل همیشه سفره عید را پهن کردم وبه یاد همه بچه ها وسلامتی همه اونایی که دوستشون دارم برگ گلی از مریم سپید را در روشنی آب انداختم... 

یادمه قبل از عید از پدر خواسته بودم تا برای یکبار دیگه به شمال بریم وبابا که انگار می خواست آخرین تقاضای من برآورده کنه حسابی به تکاپو افتاده بود خلاصه همه چیز برای سفر مهیا بود تا اینکه روز حرکت خبر آمد مادر بزرگ عازم سفر کربلاست همه چیز بهم ریخت وبابایی از همه ناراحت تر ...من که ناراحت نبودم به بابا گفتم مهم نیست .... 

خلاصه... 

لحظه تحویل سال گریه نکردم اما هم من هم بابا هم مامان به یه چیز مشترک فکر میکردیم اونم جای سبز داداش....انگار که نه انگار که یک ساعت پیش اونو دیده بودم دلم اندازه یه دنیا براش تنگ شده بود برای همه خواهرام...بچه هاشون... اما بازم گریه نکردم... 

عید امسال با اینکه مسافرت نرفتیم  بااینکه بعضی روزا احساس دلتنگی می کردم اما خیلی بهم خوش گذشت البته بادرد هم همراه بود چرا که با اجازه بزرگترا  ۲دفعه به معنای واقعی  خوردم زمین ...آخ که نمی دونستم از مسخره بودنش بخندم یا از شدت درد وکوفتگی گریه کنم  

روز ۱۳بدر من که راضی نبودم برم بیرون اما بد نبود به یاد همه بچه ها همه اونایی که دوستشون دارم همه دوستان این جمع به نیت دلشون سبزه گره زدم ومادر بزرگ روی سر همه سبزها نقل پاشید

خاطره ها زیادن اما وقت کمه ...در هر حال واسه همه شما آرزوی سالی پر برکت دارم

نظرات 9 + ارسال نظر
غریب آشنا دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 14:59 http://takksavaar.persianblog.ir

سلام
سال نو مبارک
امیدوارم بقیه سال رو بدون دلتنگی پشت سر بذاری
...
همیشه به خودم می گم وقتی دلت می گیره یعنی هنوز دلت زنده ست و مثه دل بعضیا هنوز سنگ نشده ...
...
در پناه حق
التماس دعا

فرنوش دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 20:19 http://www.ehsasat.com

سلام .فرنوش هستم از وبسایت احساسات دات کام ! اگه عزیزی رو دارین که می خواین صداتونو به گوشش برسونید بیاید سایت ما . در ضمن می تونید به گمشده هاتون از سایت ما پیام بدین . برای وبلاگتون هم ابزار های جدید و بی همتا آماده کردیم . قربان شما - فرنوش

سلام دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 22:27

برگ گلی از مریم سپید را در روشنی آب انداختم - زیباست - و یاد دوستان زیباتر

ممدم ممد اهوازی و خانومش سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:28 http://zendegimoon.blogsky.com

سلام
خسته نباشی ممنونم که سر زدی
ایشالا که بلا دوره و دیگه زمین نمیخورین
ما بلاگ و اپ کردیم منتظریم

دینا سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 18:20 http://www.dina.blogsky.com

سلام. سال نو مبارک. خوش به حال مادربزرگت :) چه سفری بهتر از این :)
منم یک مصمومیت توپ در عید داشتم به این زمین خوردن های شما در.
لینکت کردم.
موفق باشی.

داداشی چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:23 http://gulay.blogfa.ir

……..*..lovel…*
…..*..lovelovelo…*
…*..lovelovelove….*
..*.lovelovelovelove…*……………*….*….*
.*..lovelovelovelovelo…*………*..lovel….*
*..lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.*
*.. lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.*
.*..lovelovelovelovelove…*..*…lovelovelo…*
..*…lovelovelovelovelove..*…lovelovelo…*
…*….lovelovelolovelovelovelovelovelo…*
…..*….lovelovelovelovelovelovelov…*
……..*….lovelovelovelovelovelo…*
………..*….lovelovelovelove…*
……………*…lovelovelo….*
………………*..lovelo…*
…………………*…..*
………………….*..* …………………….
سلام - خیلی خوب بود

حمید چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:47 http://rahe-sabz.blogfa.com/

سلام . سال خوبی داشته باشی

سلام
ممنونم ان شااله سال پربرکتی هم برای شما باشه
در پناه یزدان پاک

بهمن چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:03 http://www.maktaboshohada.royablog.com

سلام
سال نو مبارک
انشااله که سال خوبی داشته باشید
به ما هم سر بزن
منتظرتونیم

وحید سرباز یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:40

سلام ابجی جونم
اشکمو در نیار
میدونم که خیلی ناشکرم
ولی به خدا دست خودم نیست
امیدوارم تو هم به ارزوها ت برسی
مطمئن باش برای تو هم دعا میکنم
ولی به خدا پیش امام رضا هم روم سیاهه
روم نمیشه برم
من کجا دوست کجا ؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.