«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

به امید دیدار

چه کسی آن طرف کوچه تنهایی من منتظر است... 

تکیه داده است ...به انبوه درختان سبز... 

وبه امید وصال...  

چشم هایش بیدار.... 

ونخوابیده تمام شب را... 

تا سحر گاه امید ... 

پشت دیوار سکوت... 

به امید دیدار... 

 

(هومن تقوی)

نظرات 3 + ارسال نظر
سلام جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 18:42 http://rod.blogfa.com

خسته نباشید - زیبا و دلنشین بود -و آهنگ دلنشینتر !بدرود

ممنون شما لطف دارین..

سلام یکشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 14:24 http://rod.blogfa.com

بخاطر همه چیز متشکرم - چقدر خوب رود را وصف کرده بودید -بخصوص این قسمتش ....جایی که یه کلبه باشه یه رود باشه یه آسیاب و یه زندگی بی ریا زیر آسمون خدا -یه جایی که دلا کمتر میشکنه ... خودتی و خدا....بیشتر به شعر میماند تا به نثر - به جمله های قشنگتون این عبارت را اضافه کنید- رود جاری است رود میرود که دریا را پیدا کند.. رود میرود که بشوید زشتی ها را ...شعر آب سهراب سپهری را خوانده اید ؟
آب را گل نکنیم
در فرودست انگار کفتری می خورد آب
یا که در آبادی سیره ای پر میشوید
یا در آبادی کوزه ای پر میگردد
اب را گل نکنیم
دست درویشی شاید
نان خشکیده فرو برده در اب
زن زیبایی آمد لب رود
روی زیبا دو برابر شده است ......
باز هم بخاطر همه چیز ممنون

تبسم دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 23:30

راستی یادم رفت بگم اگه دوست داشتی و حرفمو قبول کردی که از این حال و هوا بیای بیرون خوشحال میشم لینکتون کنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.