«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

برای تو....

دل داده ام بر باد ، بر هر چه باداباد
مجنون تر از لیلی ، شیرین تر از فرهاد
ای عشق از آتش اصل و نسب داری
از تیره ی دودی ، از دودمان باد
آب از تو توفان شد ، خاک از تو خاکستر
از بوی تو آتش ، در جان باد افتاد
هر قصر بی شیرین ، چون بیستون ویران
هر کوه بی فرهاد ، کاهی به دست باد
هفتاد پشت ما از نسل غم بودند
ارث پدر ما را ، اندوه مادرزاد
از خاک ما در باد ، بوی تو می آید
تنها تو می مانی ، ما می رویم از یاد


شاعر: قیصرامین پور

نظرات 4 + ارسال نظر
فاطمه جعفری دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:51 http://kaalbod.bloghaa.com

اول اول !

سلام خوبی ؟
خیلی خوب بود.خیلی خیلی . از کی بود؟

سلام
مرسی.شعر قیصر امین پور بود
دوستش دارم شدید

سیامک سالکی سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 06:09 http://tighoabrisham.blogsky.com

سلام تلاله جان، خوبی؟
خیلی قشنگ بود، شاعرش رو معرفی نمیکنی؟

مداد سیاه من.....یوسف زمانی چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:12 http://usef123.blogfa.com

سلام به تلاله عزیز

خوبی؟ شرمنده از اینکه با تاخیر جواب دادم ... واقعا شرمنده

اوکی تلاله جان ... من نمیدونم ساکن چه شهری هستید معمولا این کتاب اکثر جاها پیدا میشه... من اگر گذرم به کتاب فروشی خورد نگاه میکنم اگر باشه واستون تهیه میکنم و پست میکنم .. شما هم یه سری به فروشگاه ها بزنید ببینید آیا اوردن یا نه؟! چون من شما رو از نزدیک نمیتونم ببینم واسه همین یکم واسه من مشکله تایپ کردن یک فصل کتاب چون وقتم واقعا محدوده .. میخواستم این کتاب رو داشته باشید در حالت بهتر میشد که از راه دور کمکتون کنم ...

به هر حال اگر هم پیدا نشد نا امید نشید .. نگاه میکنم ببینم چه کتابی نزدیک به این کتاب هست به شما معرفی میکنم

درود بر تو .. و از صمیم قلب واست آرزوی سلامتی و موفقیت میکنم

وحید سرباز چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 15:04

سلام تلای عزیز
خوبی که عزیزم؟
خیلی خوکشل بود ولی نوشتی که قیصر ..
شاد باشی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.