«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

روزمرگی 2

 دیشب با خواهر زاده ها  کلی بازی کردم.مار پله...شطرنج...منچ....خیلی فاز داد...فوتبال آرژانتین و یونان رو با محمد تماشا کردم.با اینکه طرفدار آرژانتین بودم همیشه ...اما گفتم یونان تیم منه....کلی با محمد به سر کله هم زدیم ...شرط بستیم ....به باختم یقین کامل داشتم.... آخر سر هم 2-0  یونان باخت....با اینکه خسته بودم اما کلی انرژی مصرف کردم....خوش گذشت...یه گردش علمی هم محمد طلب کار شد که 5شنبه حکم اجرا خواهد شد....

اما جدی خونه ما از ساعت 20:30 رو هوا بود تا 24 .... 

نظرات 3 + ارسال نظر
غریبه آشنا چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 15:21

سلام
مطالب اخیرتون رو خوندم
ببخشید دیر به دیر می یام
کلا دیر به دیر توی نت می یام
در پناه امام زمان

صالح چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 21:08 http://www.shaker3.blogfa.com

سلام خوبین آیا ؟
منم طر دار آرژانتین بودم هستم
و عاشق روزمرگی
و عاشق بچه های خواهرام و بچه های برادرام
و عاشق عشق

MAHTAB جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:57 http://rosane.persianblog.ir

akhey mano yade bazihaye dorane bachegi andakhti.
yadesh bekheyrrrrrrr

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.