«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

آرزوی بابایی

امروز مثل همیشه سوار ماشین شدیم.من وبابای مهربونم.سکوت عمیقی حاکم بود.بابا ضبط ماشین رو روشن کرد...وووووای همون آهنگ همیشگی

"بیا بریم شاهچراغ شاهچراغ عهدی ببندیم...عهدی ببندیم"

دیگه بس که این آهنگ شیرازی رو شنیدم حالم ازش بهم میخوره...با پرویی ضبط رو خاموش کردم واز آهنگهای حمید طالب زاده  یکی رو که از همه بیشتر دوست داشتم رو گذاشتم و خودم هم با صدای بلند همراش خوندم....

« همه چی آرومه         تو به من دلبستی      این چقد خوبه که        تو کنارم هستی

  همه چی آرومه         غصه ها خوابیدن        شک نداری دیگه         تو به احساس من....

همه چی آرومه           من چقد خوشحالم      پیشم هستی حالا      به خودم می بالم.....

تو به من دل بستی    از چشات معلومه        من چقد خوشبختم     همه چی آرومه....»

ووووووووووووووووو الی آخر...


وقتی آهنگ تموم شد . بابا  نگاهی معنی داری کرد وگفت : اینو واسه کی میخوندی 

عاشق شدی؟ تو که عاشق شدی چرا میخوای بابا رو آرزو به دل بگذاری؟؟

من که از تعجب دهنم باز مونده بود     خندیدم وگفتم بابایی این فقط یه ترانس که من خیلی دوستش دارم....

یه نگاهی کرد ولبخندی زد و هیچی نگفت...اما انگار میخواس بگه بـــــــــرو بچه برو ...ما خودمون یه عمر زغال فروش  بودیم...

خجالت کشیدم شدید....

خب حالا من با آرزوی بابایی چه کنم؟؟؟ هــــــا !!!!!!!

       

نظرات 17 + ارسال نظر
وحیدسرباز پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:38

سلام تلا خانوم گل .چطوری دخمل خوب و مامانی
خب چی بگم والا
نمیدونم باید چیکار کنی
خودت چی ؟میدونی !؟ هه ؟سئوالت رو با سئوال جواب گفتن کردم

محمود پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 20:36 http://bidagh.blogsky.com

این باباها خیلی تیزن ها !
آرزوی بابایی رو با آرزوهای خودت ترکیب کن....خودم هم نفهمیدم چی گفتم

ترنم شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 23:55

سلام عصیصمممممم
بابات راست میگه .... تو یکی رو دوست داری
حالا راستشو بگو کیه اون مرد خوشبخت
آرزوی بابات رو برآورده کن
آرزویی که به واقعیت بپیونده و بتونی باهاش خوشبخت بشی
پیش ما هم که نمیای ....
مواظب خودت باش خانومی

ترنم یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 13:54

سلام تلاله جان
خوبی ؟
منم این روزا امتحان دارم
تلاله جان دلیلشو بهت میگم تا نگران نباشی
البته آقا رضا خودشون این دلیل رو بهم نگفتن
از رو حرف هاشون حدس میزنم
فکر کنم رفتن خارج از ایران مقیم شدن . ... و از اونجایی که قبلا هم میرفتن اونجا و من میپرسیدم چرا تو وبلاگ تون پست نذاشتید میگفتن که اون کشوری که رفتم تو اون مکان اینترنت وجود نداره
بخاطر همین وبلاگ شون رو حذف کردن . چون دیگه نمیتونن به نظرات جواب بدن

حالا دیگه نگران نباش

نه عزیزم من ایمیل اش رو نمیخوام
اگه خودشون خواسته باشن به یاد دوستاشون هستن

کیانا خانوم خوبه ؟ بزرگ شده ؟
مواظب خودت باش
در پناه خدا

ابراهیم یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 19:39 http://www.japelgroup.blogsky.com

سلام مهربوون
- اول در مورد این پستت بگم که یا عاشق شو که قطعا از اون خوباش میشی یا که اگه هستی به بابای خوب و باحالت بگو تا کیف کنه
- عکس از دوتا کف دستت باید بگیری اونم با کیفیت خیلی بالا
- ایمیلم : japelgroup@yahoo.com
- پیغام خصوصی هم میتونی بذاری یا که توو صندوق پستی همین بلاگ اسکای خودمون
- خصوصیاشو واست خصوصی میفرستم عمومیاش رو توو وبلاگم میذارم

Smile To Me سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 13:54 http://www.xyz.blogsky.com/

سلام سلام

بابا عاشق!

یادته گفتم تو یکی بین ماها عاقل بودی، تو هم از دست رفتی؟

هنوز سر حرفم هستم

MAHTAB پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:15 http://rosane.bloghaa.com

سلام تلاله جونم
خوبی؟
مرسی که بهم سر میزنیو از بابت تبریک هم ازت ممنونم گلم.
...
تلاله عاشق شدی رفت؟؟؟؟؟؟ حالا یکم لو بده ببینیم چه خبره...

MAHTAB پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:37 http://rosane.bloghaa.com

با این کارا پس داری عاشق میشی اگه هنوز نشدی.
گلم این آدرس ایمیلم:
amorousqueen@gmail.com

ممدم ممد اهوازی و خانومیش شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:15 http://zendegimoon.blogsky.com

اول لینک بلاگ ما کو؟
چرا لینک مارو نزاشتی؟یا شایدم برداشتی؟
به هرحال ما اپ کردیم

tanha41 شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 16:34

سلام کاش دانلودش رو هم تو وب می گذاشتی
پس عاشق شدین
آره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟(خنده)

فاطمه جعفری یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:16 http://kaalbod.bloghaa.com

قربونت برم من!

ترنم سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 13:10

سلاممممممممممممممم
تلاله خانوم گلمون چطوره ؟

سلام عزیزم.خوبم مهربونم

امیر چهارشنبه 29 دی‌ماه سال 1389 ساعت 16:27 http://raddepayerang.blogfa.com

سلام بر تلاله خانم عاشق
خسته نباشید خانم
خاطره نویسیتون حرف نداره خیلی لذت بردم
کوتاه و جذاب و شنیدنی...
برای یاد گرفتن طراحی اصلا لازم نیست هزینه کنید
من خودم بدون رفتن به آموزشگاه یاد گرفتم
با کتابهای خوبی که چاپ میشن میتونید ازشون مثل یک استاد صبور بهره ببرید
اگر تهران تشریف دارید از انتشارات یساولی میتونید کتابهای خوبی تهیه کنید
اگر باز هم سوالی براتون پیش اومد خوشحال میشم راهنماییتون کنم
شاد و سربلند باشید

اکبر پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 00:21 http://www.delaneha.blogfa.com

سلام ساعت نیم بامداده و تلوزیون داره شاهچراغ را نشون میده یاد شما افتادم گفتم سلامی عرض کنم. سلام

سلام....

نفیرسیمرغ دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 14:01

خیلی شیک و موقر لبخند بزن و بگو مرا "بادا بادا مبارک بادا بفرمائید!"...دوماد هم موجود است! (آن هم به دلخواه!)javascript:void(0);

نفیرسیمرغ دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 14:02

چ گفتگوی خوشگلی بوده ها تلاله!

ترنم پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 00:01

سلام تلاله جونم
خوبی خانومی ؟
امتحانات تمام شده ؟
مال من که تقریبا تمام شده
تلاله جان میخوام وبلاگم رو تعطیل کنم
من هر وقت بخوام وبلاگم رو تعطیل کنم قبلش به دوستای نزدیک وبلاگیم میگم
هنوز تصمیم قطعی نگرفتم
چند وقتیه تو فکرشم
اگه بخوام وبلاگم رو تعطیل کنم دیگه وبلاگ جدیدی درست نمیکنم
تقریبا دو سالی هست که وبلاگ دارم
وبلاگ های زیادی رو خوندم و با زندگی های زیادی آشنا شدم
با آدمهای زیادی حرف زدم توی این دنیای مجازی راجع به موضوعات مختلف
احساس میکنم هر چیزی که باید از این دنیای مجازی یاد می گرفتم رو یاد گرفتم
روز به روز وبلاگ های جدید تری میاد که هر کدوم یه زندگی تازه و یه طرز فکر تازه رو نشون میده
اما من ترجیح میدم بقیه ی چیز هایی که باید از زندگی یاد بگیرم رو توی دنیای واقعی یاد بگیرم
تلاله جون من اسمم محبوبه است
بهت نگفته بودم ؟
خدا پدربزرگ تو رو بیامرزه عزیزم
مواظب خودت باش {بوسسسسسسسس}

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.