«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

روزمرگی

با هزار دل و امید بعد ۶ ما بیکاری والافی خیر سرمون گفتیم بیاییم سر کار.تو خونه نشستن وآشپزی کردن به کار ما نیومده ...پس چه بهتر که خودمان را سرگرم کنیم. چی فک کردیم چی شد!!!!همون روز اول پشیمون شدم به خودم گفتم با چندر غاز حقوق دور از جونت مگه خلی دختر؟؟!!! 

این شد که روز دوم کاری انصراف دادم وقرار شد تا پیدا شدن کارمند جایگزین من در خدمتشون باشم....بابا صد رحمت به خونه ٬ حداقل از چهارشنبه مهماندار که هستم. 

حالا از خیالایی که بافتم خندم میگیره...نباید بیکار بمونم.دنبال یه کار شلوغم که گذر زمان رو متوجه نشم... 

آهای شمایی که میگید کار مفید شاغلین ایران ۱ساعت و۲۵ دقیقه است٬ به گمانم منو جز آمار نیاوردید...من اینجا کار مفید ندارم. همش وب گردی... 

بـــــــــــــــــــله..کجاشو دیدی گمپ گلم

نظرات 7 + ارسال نظر
MAHTAB شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:24 http://rosane.bloghaa.com/

ایشالا زودی یه کار خوب و بولساز گیرت بیاد تا بترکونیی

tanha41 شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 22:48


سلام
همه ایرانی ها این شکلی هستند کار مفید کجا بوده دلتون خوشه ها

وحید سرباز چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:42

ببببببه به
سلام
نه بااو
چرا؟! سر کار میرفتی
ایول ...ولی خونه بهتره
اسم وبت رو هم اصلا دوست ندارم .به هیچ وجه

کیانی یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:14 http://rod.blogfa.com

سلام تلاله خانم خوبید -ادمها از وقتی بذنیا میان سر کارند....هر چی هم بزرگتر میشن اینو بهتر میفهمن بذار به سن من برسی ...

بهار یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 20:28 http://istgaheakhar.blogsky.com

سلام تلاله جون

چرا نیستی؟؟؟؟؟

دلم برات تنگیده بی معرفت

دریا چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:56 http://www.daryaa.blogsky.com

نشانی از تو ندارم اما نشانی ام را برای تو می نویسم:

در عصرهای انتظار، به حوالی بی کسی قدم بگذار!

خیابان غربت را پیدا کن و وارد کوچه پس کوچه های تنهایی شو!

کلبه ی غریبی ام را پیدا کن، کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی ام!

در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!

حریر غمش را کنار بزن!

مرا می یابی.

کیانی شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:27

ذوست قدیمی به ما سر نمیزنی؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.