«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

دلم غم دارد امشب...

مادر بزرگ مهربونم دلم برات تنگ میشه.چه ساده ومظلوم رفتی.ذلم می خواد اندازه همه ابرها گریه کنم .شب آخر ازم انار خواست و من .... کاش مونده بودم کنارش...

نظرات 4 + ارسال نظر
امیر شنبه 7 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:22 http://raddepayerang.blogfa.com

سلام تلاله خانم عزیز
فوت مادر بزرگ عزیزتون رو بهتون تسلیت میگم اتفاقا مادربزرگ منم چند ماه پیش فوت شد . وقتی در کنارمون هستند قدرشون رو نمیدونیم متاسفانه

وحیدسرباز جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:43

سلام خانومم
خدا رحمتش کنه ...دوست داشتنی بوده ! خدا شما را ... و خانوادت رو برای شما حفظ که ...
دوستون دارم

ترنم سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:43

سلام تلاله جان
بازم تسلیت میگم
مراقب خودت باش

فرحان چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 21:32 http://www.navdon.blogsky.com

سلام تلاله جان
تسلیت میگم بهت... شرمنده که دیر اومدم...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.