«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

بازگشت

وقتی اندیشه ام به سمت آرزوی یک بالا منفـ ــــ ــی میـ ـــــ ــــل میکند ،دیوانگی ام به مثــ ــبــ ـــ ــت بی نهایت میرسد...

وفتی اندیشه ام به سمت آرزوی یک بالا مـــ ـــثـــ ـــبــ ــت میــــــ ــــل میکند، خنده ام خــنـــ ـــثـــ ـــی میشود.


پ .ن :

اینجا به اندازه تموم دنیا برام عزیز و دوست داشتنیه... اینجا برای کسی مینویسم که تموم خوبی ها رو برای من گذاشت و رفت...میخوام برگردم و از نو شروع کنم ...با یه دنیا امید و خاطره برگشتم تا مبادا یادم بره ...آی خدا جون...ببین !!! من نمیخوام نداشته ها رو باور کنم واسه همین برگشتم ... هیچ جا وصــــ ـــــ ـــــ ـــــال نمیشه


" نه برای من... نه برای تو "

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.