«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

دلم گرفته از چیزی که نمیدونم درست شنیدم یا اشتباه !! نه جرات پرسیدن دارم نه دلم ارومه...نمیدونم. خدا کنه زندگی من به عقب برنگرده... برای بازگشت و تکرار نگرانم...

کاش فقط یه چیز برمیگشت

یه علاقه ...یه ارزن محبت تو...


نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:47 http://1992-t.blogfa.com/

سلام تلاله...فرشیدمjavascript:void(0);
یه مدت طولانی ای نبودم...برگشتم و ...کاش برنمیگشتم
این مدتی که نبودم خوب و بدی قاطی هم بود. الان که برگشتم حس میکنم فقط بدی مونده!
وبلاگی بی سر و ته زدم، روزای اولشه... وقت کردی سر بزن بهم.ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.