«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

درد دل

دلم گرفته...دوس دارم جدا از تموم غم های دنیا اینجا برای تو بنویسم.میدونم میخونی .میدونم بیصدا میای و میری...هنوز ته ته ته دلت رو میدونم و من هم ته ته ته دل خودمو...

خسته ام از همه چیز. هر چیزی که به عنوان یه عشق مطرح میشه ...چون فقط مطرح میشه ولی وقتی به عمقش نگاه میکنم اون چیزی نیست که ظاهرش نشون میده...این روزا زود رنج شدم ...خیلی زود اشکم در میاد ...اما نمیگذارم مروارید چشمام پایین بیاد ...امروز وقتی از سر کار برمیگشتم یه ان زد به سرم...پشیمون شدم چون برای خودم ..برای تفکرم زیادی وقت هزینه کردم و به هیچ جایی نرسیدم...چه فایده وقتی بلند بلند با دلم حرف میزنم و دعوا میکنم راضی نمیشه که نیست و نابود شده ...چه کار کنم وقتی دلش نمیخواد نداشته ها رو باور کنه...چه کار کنم وقتی نمیفهمه نــــ ـــمــــ ــــیــ ـــشـــ ـــه ....

دلم فقط یه چیزی رو میخواد....گذر زمان..آره ، شاید زمان همه چیز رو حل کنه اما خدا کنه کار از کار نگذره

برای خوشبختیت...برای راحتیت از صمیم قلبم دعا میکنم..هر شب ...هر روز...

هنوز هم قبل از خواب برات وان یکاد میخونم...

هنوز هم هر صبح قبل از ترک خونه برای سلامتیت صدقه میدم.....

" کاش دنیای قلبم با کسی غریبه نبود....اما چه کنم که کلمه ها و شعرها در دنیای قلبم غریبه اند و چون غریبه اند همیشه تنهاست..."

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.