«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

روزمرگی

امروز وقتی خسته از سر کار برمیگشتم یه چیزی توجه منو جلب کردم.خونه  ما نزدیک یه پادگانه ..نزدیک که نه ...ولی خب هرروز از جلوش رد میشم . تو دکل نگهبانی یه سرباز تنها نشسته بود و با کلاه نقاب دارش بازی میکرد ...تو این گرمـــــــــا ...تو اون دکل لعنتی آهنی ..میتونستم حدس بزنم چه حس و حالی داره . یه نگاه به بابا کردم و گفتم با اجازه بابایی...

سرم رو از شیشه ماشین بیرون آوردم و با صدای بلند صداش کردم: " ســـــــــــــــربـــــاز "

و براش دست تکون دادم!!

نمیدونید چقدر خوشحال شد....منم از شادی او سرحال شدم...

نظرات 4 + ارسال نظر
قاسمی چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:50 http://www.divanehh.blogfa.com

salam tala khanom che ajab ....albate shayad man dir omadam akhe fekr mikardam veblaghet hanoz tatile

bahar شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:33 http://istgaheakhar.blogsky.com

salam talaleh

vay nemidunestam ke bazam be vebloget bargashti...azizam kheyli khoshhalam ke umadi..duset daram.boooooooooooooooooooooooos

ترنم یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:16

سلام تلاله جان

من بد فکر نکردم راجع بهت ..... من می شناسمت و دوست دارم و چیزهای کوچیک باعث نمیشه که نظرم راجع بهت برگرده

من میدونم چی میگی ..... شاید منظورت اینه که از دوستی های دخترونه ای که مثل عاشق ها می مونن خوشت نمیاد ....

همه ی آدم ها عاشق چیزهای خوشگل هستن ..... منم چیزهای خوشگل رو خیلی دوست دارم

مواظب خودت باش عزیزم

فِری پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 19:55 http://oneee.blogsky.com

نمیدونی من چقدر خوشحال شدم از کاری که کردی و خوشحالی اون سرباز
واقعاً ممنون از این کارت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.