«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

اعتراف

خداجون نمیدونم برای چی و چرا کاری میکنی که قلبا راضی نیستم...تو که آخرش رو میدونی چرا منو مسخره خودت میکنی...میدونی چی خنده داره !!! این که این همه پای تو ایستادم و تو یه روز رک بهم بگی اشتباه کردی...خجالت نکشی و تو چشمام خیره بشی و بگی عروسک خیمه شب بازی بودی و بس...

موندم تو از چی لذت میبری...میخوای گریه کنم ؟؟ تو که میدونی من مغرورتر از این حرفام...پس بگرد تا بگردیم...

این روزا وقت سکوته ...مثل آرامش دریا... مثل سیاهی مطلق آسمون....

بخــــــــــــدا این آدمیزاد دیوانه ست ...



پ. ن :      ا ین نیز بگذرد.... فقط یه کم خسته ام...فقط یه کم. میخوام مثل خودم زندگی کنم...برای خودم...اما مگر دل ... در روزگار ما  همه چیـــز "اما " دارد.

نظرات 1 + ارسال نظر
کیانی دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 15:48 http://rod.blogfa.com

سلام دوست قدیمی

سلام و درود بر شما...کم پیدایید؟!
خوشحالم که خوبید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.