«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

...

خسته ام .از خیلی چیزا خسته ام 

بعضی وقتا آدم یه درد داره و با همون از زندگی و دنیاش ناامید میشه و پشت پا میزنه به هر چی که هست. نه میجنگه نه عقب میره ...ثابت.مات و مبهوت فقط زندگی میکنه تو یه سکوت مطلق ...تو یه چهار دیواری خودش رو زندانی میکنه ...

بعضی وقتا هم آدم هزار تا درد داره و دوست داره تو ازدهام جمعیت و شلوغی خودش رو مشغول کنه که فک نکنه...که یادش نیاد  چی داره به سرش میاد...بین هزار تا موندن و رفتن  مونده و دیگران نمک پاش زخمشن...با اینکه میدونن تو دلش چه غوغایی به پاست بازم سرزنشش میکنن

من از دسته دومم که نمیدونم تا کی ظرفیتش رو دارم...دلم تکمیل شده ..به معنای واقعی داره منفجر میشه..اما میخندم و میگم خدا یاور تمام سختی هاست...

خیلی سخته انتخابت یه چیز دیگه باشه و تو مجبور باشی همه چیز غیر از اون انتخاب کنی...این یعنی عذاب الهی

نظرات 1 + ارسال نظر
اسلیپک جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 14:46 http://sleepak.blogsky.com

هیچ کس محکوم نیست به تحمیل انتخاب
غیر ان هم نیست انسان های ازادهمیشه ازادند

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.