«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

فقط بیاد تو...

چه بی تابانه انتظار میکشم

 چه نجیبانه بر گذرگاهت لبخند میزنم

و چه مشتاقانه

بر رود پر حادثه نگاهت جاری میشوم

و درآنسوی مرداب های تنهایی

چون ذهن دستی تنها

چه فقیرانه

میلرزم...


پ. ن1 : سکوت ،حرمت دریاست... نگذار دلم سکوت کند...

پ. ن2 :  بارها اتفاق افتاده که از نگاه کردن به خودم خجالت بکشم چون چشمام با من بحث میکنه که چرا حرف دلتو نمی زنی؟؟چرا اونی که تو چشماته رو نمی بینی؟؟؟چرا نمی خوای باور کنی که عشقه...امیده...زندگیه....

خلاصه
همیشه باهم کنتاک داریم...اون راست میگه من برا اینکه کم نیارم با خودم لج میکنم...
ولی پیروز همیشگی اونه... نه من

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.