«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

بازی ....

اگه ماهی از سال بودم:           بهمن

 اگه یک روز هفته بودم:           4 شنبه

اگه یک عدد بودم:                    هشت

اگه جهت بودم:                        شرق

اگه همراه بودم:                      اول

اگه نوشیدنی بودم:                 نسکافه

اگه گناه بودم:                         بوسه

اگه درخت بودم:                      سرو

اگه گل بودم:                          تلاله

اگه آب و هوا بودم:                 سرد

اگه رنگ بودم:                        زرد

اگه میوه بودم:                       شلیل

اگه پرنده بودم:                       پروانه

اگه صدا بودم:                        دلنواز

اگه فعل بودم:                        میتوانم!

اگه زمان بودم:                        آینده

اگه یک خیابان بودم:                 یکطرفه

اگه یک فیلم بودم:                  سالت

اگه یک پزشک بودم:               کودکان

اگه یک پنجره بودم :                رو به جنگل 

اگه یک ساز بودم:                   قانون

اگه یک تاریخ بودم:                 1تیر 90

اگه یک کتاب بودم:                  آتیلا

اگه یک شاعر بودم:                شهریار

اگه طبیعت بودم:                    کوه

اگه حس بودم:                       آرامش 

اگه یه شکلک بودم                :                       

اگه یکی لوازم آرایش بودم :      خط لب 

اگه از حیوانات بودم:                  یوز پلنگ

اگه شهر بودم :                        شیـــــــــــراز

اگه کشور بودم :                      ایـــــــــــــران

اگه دین بودم :                          اسلام



1

2

3

محبوبه " ترنم بوستان " به این بازی دعوت شد....

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.