«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

عید مبارک

میگویند امشب شب زیبایی است و هر چه از خدا بخواهی به عزت و احترام بزرگوارترین موجود بشر خواهی داشت....من سعادت و آرامش را برای تو،سلامتی و جاودانگی را برای او ... و برای خودم !!! نمیدانم ...برای خودم خواستنی ها زیاد است ...

کدام را بخواهم که شرمنده ام نکند  ...مهم ترین ها ؟؟!! آخر هر کدام به نوبت خود مهم است....خدایا پس من چه کنم با این همه خواسته ؟؟؟




پ. ن :

برای برآورده شدن همه آرزوها امشب را احیا میداریم و برای سلامتی همه دوستان و آرزوهایشان فردا  لب از خوردن و آشامیدن میبندیم...باشد که خدا همه را براورده کند و چشم غره ای هم به ما رود.....

عیدتون مبارک دوستان 

مــــــانــــا باشید 


نظرات 1 + ارسال نظر
قیچی چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 21:58 http://gheychee.blogsky.com

سلام تلاله عیدت مبارک
چی شد یهویی غیبت زد زدی وبلاگتو حذف کردی دختر
...
ولی اوون نکته که فردا از خوردن و آشامیدن امنتناع کنیم رو جان ِ مولا بی خیال شو... بذا فردا خونه ایم از شرمندگیه شکمبه جات بدر آییم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.