«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

دلتنگی های یه دختر

 یه وقتایی شاید اتفاق بیفته که جای یکی رو تو زندگی یکی دیگه پر کنی و بعد از مدتی ورق برگرده و حالا تویی که تموم دغدغه های زندگیت شده خواب و خوراک و زندگی او ،فقط مایه عذاب میشی و نگرانی بیش از حدت میشه!!! 

نمیدونم از این بعد کی جای خالی منو برات پر میکنه ...فقط همین رو میدونم که نگفتنش بهتره...حس میکنم سوهان روحم و این بیشتر ناراحتم میکنه 

دیگه نمیخوام جای خالی کسی رو پر کنم...نمیخوام دلتنگی هاش مال من باشه و ...

میخوام تنها باشم....



پ.ن: این یادداشت مخاطب خاص ندارد...کسی به خودش نگیره....

نظرات 1 + ارسال نظر
مینا سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 00:25 http://www.tabassom-16.blogsky.com

خب خداروشکر آشتی ای

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.