«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

از دفتر ممنوعه

خدایا  !در انجماد نگاه های سرد این مردم… دلم برای جهنمت تنگ شده است

خدایا ! در این روزهای بی روح و سر در گم ... نگهبان دل بی دینم باش که بسی تنگ است

خدایا ! از بی خبری کلافه ام ...دلم برای صدای مردانه ات تنگ شده است....

خدایا ! دریاب مـ ـــ ــــ ــــ ـــ ــرا ...خسته ام...خستـــ ـــــ ــــ ــــ ــــ ـــــ ــــ ــــ ــــ ـــ ـــه

نظرات 1 + ارسال نظر
ترنم جمعه 30 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 23:03

سلام خانومی
خوبی ؟
فشارت بهتر شد ؟
میگم این دفتر ممنوعه تو پره از رمز و راز
یه روز این دل نوشته هات رو چاپ کن
دوست دارم یه روز تمام نوشته های دفتر ممنوعه رو بخونم ....
ولی خو اسمش روشه دیگه دفتر ممنوعــــــــــــــــــــه !
حلول ماه مبارک رمضان رو به شما و خانواده محترمت تبریک میگم
موفق باشی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.