«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

تا کی به تمنــــــــای وصال تو یگانه            اشکم شود از هر مژه چون سیل روانه


نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 19:28


عزیزم اشکت نشود همچو سیل روانه ...........

از نظر من مردا بی وفان ...... همونطور که خودت همیشه بهم میگی مردا نمیذارن به خودشون بد بگذره ..... نمیدونم درست میگم یا نه .....

ولی اون عده هم که با وفا هستن باید براشون بهترین باشی ....

ولی خدایی دم اون مردهایی که حتی وقتی خانوم شون مریض میشه و تو سخت ترین شرایط ها کنارش میمونن گرم ..... واقعا اینجور مردها نمونه و کمیابن .... (شاید این مطلب ربطی به پستت نداشت .... ولی خوب همین طوری گفتم )

وحید سرباز شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 16:55

سلام ...
خوندمت تلا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.