«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

طعم یک فنجان چای در اولین روزهای زندگی من

خب ...عنوان رو عوض کردم تا با همه چیزهایی که به وصال ختم میشه خداحافظی کنم. عنوانی که نه دل کسی رو بشکنه ، نه حس نا امیدی به خواننده احتمالی وبلاگم بده...

اینجا مثل دفتر ممنوعه نیست که رنگ خودکار رو عوض کنم تا همه بدونند که شادم. فردا روز عید فطر، روزی که من به این نتیجه رسیدم شاد زندگی کنم....شاد بنویسم...شاید الان نتونم همه اون حس زیبایی رو که دارم بنویسم،نمیدونم ...و این نمیدانم ها .....

امان از این ندانستن ها !!!!

مینویسم...اونقدر که کسی فک نکنه اینجا غمگین شده....خودم هم طعم تلخ اینجا رو نمی پسندم...با روحیات من اصلا سازگار نیست...

حس میکنم تازه متولد شدم...مینوشم بیاد تو ...بیاد او  " اولین فنجان چای در اولین روز زندگی "

اممممممممممممممممممم

شیرین است ...شیرین

هر چه پیش آید خوش آید...

خدایا راضی ام به رضای تو ...به امر تو  و حکمت تو...

نظرات 2 + ارسال نظر
فرشاد شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 15:56 http://console-games.blogfa.com

سلام
جالب بود
به منم یه سری بزن. آپم

sh0okofe k@vir شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 16:46 http://taranomeboostan.blogfa.com/


لذت داشتن یه دوست خوب توی یه دنیای بد مثه خوردن یه فنجون قهوه گرم زیر برفه ... درسته که هوا رو گرم نمیکنه ولی آدمو دلگرم میکنه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.