«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

عیــــــد

اللّهُمَّ أَهْلَ الْکِبْریاءِ وَالْعَظَمةِ
وَ أهْلَ الجُودِ وَالجَبَرُوتِ
وَ أهْلَ العَفْو وَالرَّحْمَةِ
وَ أهْلَ التَقّوىٰ وَالمَغْفِرَة
خدایا به حرمت این ماه عزیز عزیزان من رو به همه آرزوهاشون برسون و خوشبختی رو براشون رقم بزن تا من از شادی انان خرسند و مسرور باشم تا همیشه....
خدایا یه چیز ازت میخوام ...تو رو به حرمت این ماه عزیز نه نگو...خودت میدونی که چی میخوام
و در آخر ...
منو ازتمام آسیبها در امان بدار...میدونم درک میکنی چی میگم...پس دوستت دارم

نظرات 1 + ارسال نظر
sh0okofe k@vir شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:36


پیشاپیش عیدت مبارک تلاله جان :)

این بلاگ اسکای چرا آیکون گل نداره ؟

ما تو بلگفا شکلک هامون خوشگل تره ( آیکون فخر فروشی بلگفا یی ها به بلاگ اسکایی ها )

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.