«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

انتظار یه چیز گنگ

سعی میکنم کمی آروم باشم و فک کنم...به چیزای خوب ...که ممکنه خبرهای خوشی در راه باشه

آدم وقتی به یه چیز مثبت فک کنه دلخوش میشه و اگه به اثبات نرسه میشه هزار تا چرا و هی مغزت رو تخریب میکنه...من از انتظار بدم میاد...همیشه دوست داشتم نتیجه نهایی رو زودتر ببینم...اما انگار این روزا نمیشه ...باید تا فردا صبر کرد

نظرات 1 + ارسال نظر
sh0okofe k@vir یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:46 http://taranomeboostan.blogfa.com/


سلاممممممم

یعنی چی میتونه باشه این موقع شب ؟

چقدر شما رمزدار حرف میزنی ؟

یعنی تلاله داره ازدباج میکنه ؟

ما هم تا فردا صبر میکنیم .....

بیا برامون بنویس ...

خبری نیست خانمی..هستیم در خدمتتون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.