«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

دلتنگی هایم امان نمیدهد

عروسک سنگ صبور...تو صبور یا من صبور

عروسک سنگ صبور ...من صبور!!! من صبور....


پ.ن : دلم میخواد برم روی اون قله کوه که یه بار با تمام وجود داد زدم دوستت دارم بخونم :


((خوش به حالت تکه سنگ

                    که نداری دل تنگ

                                 حسودیم میشه به تو

                                                     بی ریایی و یه رنگ

                                                              دل عاشق نداری ...

                                                                              پیش کس جا بگذاری 

                                                                                              تا بازم بشکننت

                                                                                                      از چشات خون بباری ))


تا دلتنگی صدای مردونه تو رو از یاد ببرم...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.