«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "
«من .. تــو .. آفتـــاب »

«من .. تــو .. آفتـــاب »

" قصه سپــــــــردن دل ، یه حقیقت دروغـــــــــه "

درد دل

این روزا بر خلاف چهره شاد و خندانم خیلی خیلی خیلی دلم گرفته ...دستم رو آروم روی گونه هام میکشم...توی چشمام نگاه میکنم ...انگار خیلی حرف برا گفتن داره ...انگار خیلی دلش میخواد بگه حرف دلم رو ...اما سکوت میکنه...ســـــــــکــــــــــــــــــــــوت

پلک میزنم و پلک میزنم....بازم .... تا اشکهای نهفته ام آشکارا غم نهانم رو فریاد نزنن...

خدایا چرا خسته ام!!!

چـــــــــــرا پرچم سفید مرا نمیبینی؟؟؟

دستور بده شیپور بدمند تا رها شوم ... میبینی !!! من خستــــــــــــه ام....خستـــــــه


نظرات 1 + ارسال نظر
سیامک سالکی پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:00 http://1001shabeman.blogsky.com

سلام تلاله جان، خوبی؟
پرچم سفید؟ تسلیم؟ اونم حتی بدون یک وجب عقب نشینی؟
انگار حمله غافلگیرانه بوده.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.